Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

02 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Dalya 7 - Blog 701

Dalya 7 - Blog 701
 


Dalya vaaarr, da... Bi dakka birader yaa, löptedenek dalma öyle.


Usta naaber ya, tanımadın mı beni?


Ooo!.. Sen miydin birader, hoşgeldin.


Hoşbuldum aabi.


Gelen giden çok, hemen herkes tanınmıyor işte... Lâkin sen de aileden oldun artık yâni.


Nasıl aileden abi, af buyur anlamadım.


Ataerkil aileden canım... Şaka tabii, doğrusu şöyle: "Okur sayfamıza ilk geldiğinde misafir, ikinci geldiğinde artık aileden olur."


Sağol abi yaa, bak duygulandım şimdi. Sen de sözünün eriymişsin ama, 100 gün sonra burdayım dedin, geldin valla.


Atıyosun birader, daha 100 olmadı, 96 da geldim... Arada ekstradan bir Hadise, üç de özlü söz yaptım.


Olsun be abi, ben de zaten hesabı şaşırmıştım, birkaç gündür kedi gibi buralarda dolanıyordum ha bugün ha yarın diye.


Vay be, o derece yanıksın yâni, eyvallah birader.


Geçen seferki dalya ne yaptı usta, hasılat ne durumda?


Hiç sorma birader, yerel seçimlere denk geldi, yasaklara bir de arıza tesadüf edince yazının tanıtımı çıkmadı.


Tühh be, çok okunmadı yâni.


He valla öyle oldu da sen niye bu kadar üzüldün anlamadım, belki de şöhret olacaktın he mi?.. Neyse, ben de "geçti bloğun pazarı, sür günceyi Yazarkafe'ye" dedim amaa...


Eee, ne oldu ki?


Orası ayrı bir âlem... Gönderdiğin yazının tanıtımı 6-7 gün çıkıyor, sonra yallah arşive... Zaten o reklam süresinin bir kısmı da genelde onay beklerken geçiyor.


Tırışka mı diyosun abi?


Yok öyle demiyorum ama Milliyet Blog gibisi yok yaa.


Belli abi kafede keyfin kaçmış senin, eskisi kadar üstüne düşmüyorsun, bir ara en aktiflerde dokuzuncuydun.


Birader bravo yaa, şaşırttın yâni, iyi takip etmişsin. Evet öyleydi, boşladım artık bir-iki.


Olsun usta, kendi bloğunda bayağı meşhursun sen, iyisin burda.


Ben mi?.. Boş versene birader, ben anca vasatım... Sabiş var Sabiş... Sabiş'ten başka kuş tanımam, uçuyor valla, eline kimse su dökemez, tek rakibi kendisi.


Kıskanıyon mu abi yoksa?


Off!.. Hem nasıl... Ablam o benim birader, onunla gurur duyarım ancak.


Neyse usta, yazının sonuna geldik galiba, sayfanın dibi göründü.


Eee gelsin artık değil mi?.. Malzemeyi bir blogda tüketmiyelim diyorum.


Anladım abi, yine 100 gün sonra mı dalya?


Aşağı yukarı diyelim de yalancı çıkmayalım... Hem sen de gebe kadının doğum hesabı gibi gün hesabı yapma birader allaasen... Madem açıyorsun sayfayı, bakarsın blog adedi kaç olmuş... Kısmetse 801'de dalya. Ama bak dünya hali bu, olur ya emekli oluruz dünyadan, terk-i diyar eyleriz, o zaman da ancak "aramızdan ayrılanlar" da görürsün beni... Haydi eksik olma. Okuyanlar sizdee.


Aman usta ağzından yel alsın, görüşmek üzere.

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..