Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

11 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Dalya 9 - Blog 901

Dalya 9 - Blog 901
 


Dalyam çıkmış dokuza, inmez sekize!..


Dalyalanmış da durulmuştum ne güzel, yine dalyam geldi...


Rahatsızım tutamıyorum, şeettirmem lâzım acilen :-)


Dalyam geldi gelmesine dee... Benim dalya dostum gelmedi, esrarengiz biraderim yok ortada...


Başka bloğa transfer olmasın bu akıllı, aynen bizi satış vaziyeti!..


Yoksa kalabalığın içinde ben mi göremiyorum?.. Hani çok kalabalık ya tezgâhın önü?.. Kutlama neyin yapıyoruz ya hani?..


"Geldim ustaa!.. Hem de şahsen, bizzat ve yorumsuz."


Ne demekse o anlamadım lâkin hoşgeldin birader.


"Hoşbuldum ve hemen konuya giriyorum abi."


Bu acele niye ki?..


"Geç kaldım ya biraz, hani zamanımız kısıtlıysa diye."


Ne zamanı birader allaasen, ne zırvalamaktasın?.. Canlı yayın mı bu yaa?..


"Diil mi?"


Diil... Banttan... Hatta taslaktan... Neyse de hade ne diyeceksen.


"Şey usta... Şu geleneksel güzellik yarışmaları... İkincilerini yaptınız ya hani?"


Ne oldu?.. Beğenemedin mi güzelleri?


"Yok, mevzu o değil... Ama az ama çok, neticede milletin iradesiyle seçilmiş... Benim diyeceğim, katılım niye az, niçin oylamaya iştirak etmiyor millet?"


O da milletin iradesi değil mi birader?.. İster edeeer, istemez etmez!.. O mu dert oldu şimdi?


"Ne kızıyon abi ya?.. Hem mesaj çekip şunları şunları sööle diyosun, hem de bozuk çalıyosun!"


Leyn suss!.. Boşboğaz biraderim yaa... İki diyalog çekelim dedik, şipşak döküldün baklaları sen de... O yarışmalarda neşe var, eğlence var, dostluk var, hoşgörü var... Bu arada, "benden habersiz beni niye aday gösterdiniz, bir daha haberim olsun" diyen de var tabii... Lâkin kavga yok, gürültü yok, polemik yok... İşte bunun için katılım az!


"Hıımm, yâni didişme olsa başka olur mu diyosun?"


Üüfff!.. Hem nasıl olur! Anlayan da katılır, anlamayan da...


"Kavga dışında bir şeye katılmaz mı bu millet?"


Katılır, katılmaz olur mu hiç?.. Mesela biri göçüp gittiğinde mesaj yağar...


"Kime yağar?"


Kime olacak birader?.. Artık o mesajları göremeyecek olana elbette!


"Nasıl yâni?"


Ne zaman ki dünya değiştirirsin, adın "aramızdan ayrılanlar" linkine kaydolur, işte o zaman... Ama benim vasiyetim var, ben göçünce Blog'a haber vermeyecekler... Günler haftalar geçip de "Met"in hâlâ bir yazı girmediğini görünce anlayacaklar...


"Usta sen iyice drama bağlamadan ben zıplıyim en iyisi... Eee var mı ufukta yeni bişeyler?"


Olma mı yaa?.. Yeni bir yarışma düşünüyorum şimdi...


"Hade bee, dalga geçiyosun di mii?.. Ne zaman?"


Kafadan onay çıkarsa eli kulağında...


"Ciddisin sen yaa, konusu ne ki?"


...................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..