Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Dalya diyemeden dumur oldum

Dalya diyemeden dumur oldum
 

100. blogumu yazmama ramak kala ülkem insanını zıt iki kutuba ayırarak beni dumur eden ve bu sürece katkıda bulunan herkesi kınıyorum!

Dedim kız adın nedir?
Dedi ki Ay.
Dedim ya bu kara kaşlar?
Dedi ki yay.
Dedim yarın var mı?
Dedi ki Oktay.
Dedim başka yarin var mı?
Dedi vıııııııy torpağ başan, heç ele şey olur!

Dedim kız işin nedir?
Dedi ki yazar.
Dedim bloğun var mı?
Dedi ki var var.
Dedim aç ta okuyak hemi
Dedi ki hay hay.
Dedim hepsi senin mi?
Dedi ula netçen hepsini, azı karar çoğu yorar!

Dedim kız anan var mı?
Dedi ki sağ,
Dedim babadan ne haber?
Dedi o oldu torpağ.
Dedim çoluk çocuk?
Dedi yoğ yoğ.
Dedim bana kaçan mı?
Dedi dımıdım dımıdım dımıdım yar, al götür beni çürüdüm yar…

…Temel İngiltere’de çok lüks bir otele yerleşmiş. Oda servisine telefon açıp “Tu Ti, Tu Tu Tu” demiş. Oteldekiler telaşa kapılarak sağa sola haber salmışlar bu mesajı çözmek için. Sonunda bir çevirmen bulmuşlar ve Temel’in dediği anlaşılmış: “222 numaralı odaya 2 çay”

Yukarıdaki dizeleri okuyanlar belki bir çevirmene gerek duymayacaklar ama inşallah telefona sarılıp “kırmızı araba” falan istemeye de kalkışmazlar. Yok yok delirmedim a dostlar… Biraz sıcaklara birazda olacaklara bağlayın bu dumur olmuş halimi.

Yoksa siz, hala her şeyin yolunda olduğuna inananlardan mısınız?

Şimdi beni çok iyi dinleyin lütfen! Hatta üç kulağınızı (biri can kulağı canım) açın ve kendinize iyi bakın.

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..