Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Dam üstünde saksağan...

Dam üstünde saksağan...
 

Herkesin en az bir fikri var mıdır?

Evet.

Bakış açılarının farklı olması normal midir? Tabi ki…

Benim yazdığımı beğenmek zorunda mısın? Hayır.

Senin yazdığını beğenmek zorunda mıyım? Hayır.

Yazı yazarken konusunu bana soruyor musun? Neden sorayım?

Peki ben sana neden sorayım?

…..

Hep magazin yazıyor !

Sana ne

Herkes şiir yazıyor !

Sana ne

Kendi kafasına göre listeler hazırlıyor !

Sana ne

Haybeden ödüller dağıtıyor !

Sana ne

Herkese kibar davranıyor !

Sana ne

Herkesi, her yazanı ve her yazıyı beğenmem !

İyi de bundan BİZE NE !!

Son.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..