Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '07

 
Kategori
Siyaset
 

Dam üstünde un eler, adaylardan nağmeler!...

Dam üstünde un eler, adaylardan nağmeler!...
 

Sevgili Milliyet ve Milliyet blog okurları. Eski arşivlerimi karıştırırken, yerel seçimler öncesi yayınlanmış olan birkaç yazıma rastladım. Yazıda çok bilinen bazı şarkı ve türkülerin uyarlamasını göreceksiniz. Bakalım beğenecek misiniz?


Hey seçmen bana bir dönem

Birde yetmez üç dönem

Üçte yetmez beş dönem

Ver, ver, veeeeer, ver, ver oyları ver!


Daha köşe var satılacak

Çorbaya tuz katılacak

Yaprak dolma sarılacak

Çiğ köfteler yoğrulacak

Cak, cak, cak, caaaak,

Cak Allah’ım cak.


Civciv çıkacak kuş çıkacak….


Şinanay yavrum şina şina nay

Hoppa şinanay şinanay nay….


Ellerimizde çiçekler

İşte geldik sizlere,

Noluuuur açın kapıyı bizlere

Sormayın neden, niçin, nereye

Yeter ki verin bizlere

Oyy oyy oyy oy

Oy Allah’ım oy!


Kara üzüm habbesi

Le le le le le canım

Biz severiz herkesi

Seçmensen güzelsin.

El bilsin, alem bilsin

Ley ley, le seçmen

Koltuk bekler bizleri

Ley ley le seçmen.


Hoydaaaaa…


Bi daha, bi daha, bi daha, bi daha…

Hadi be…


Ki ki ki, kok o ko

Gulu, gulu, gulu, gulu

Vak, vak, vak.

Ki ki ki, kok o ko

Gulu, gulu, gulu, gulu

Vak, vak, vak.


Çabuk olalım seçmen

Oyları katlayalım.

Ben kendimi sizlere "koltuğa" adadım

İnanın, ananıın onsuz ben çok anlamsızım.

Bir canım daha olsa

Bu koltukta son bulsa

Kıyarım inanın bu cana

Hediyem olur vatana.


Yeni bir renk, yeni bir yüz

Yeni bir yöntem lazım.

Yeniden...

yeniden

yeniden

seçilmek, seçilebilmek için...

Bana bir imaj lazım.


Yağ satarım,

Bal satarım

Onlar gitsin

Biz satalım.


Amman yanlış anlamayın

Kapınızda haşlamayın

Biz yalnızca hizmet için

Sizlerden...

İstiyoruzzz

Şey, şey, şey, şey.

Şey Allah’ım şey…

Oy!


Hey seçmen bana bir dönem

Birde yetmez beş dönem

Beşte yetmez yedi dönem

Ver, ver, veeeeer, ver,

Ver oyları ver!


Ekin ektim çöllere de

Yoldurmadım ellere.

Kömürleri dağıttım da

Kaptırmadım ellere

Oy, oy, oy, oy

Oy Allah’ım oy…


Hanııııım ne diyooo bunlar?

Bilmeeem!..

Fransızca konuşuyorlar galiba

Bunların derdi belli

Koy koy koy koy

Koy Allahım koy!

Hadi biz evimize gidelim!...

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..