Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Damacana ne işe yarar!

Damacana ne işe yarar!
 

..suyun saflığı..


Bugüne kadar benim bildiğim tek işe yarar şeyi su taşıma işine yaradı ile ilgiliydi.

İstanbulda terkosdan su içilmediğinden belli bir markadan damacana ile eve su alınıyor..

İnanılacak gibi değil meğer başka şeyler içinde kullanılıyormuş!! Cahillik işte.

Bu yaştan sonra daha neler öğreneceğiz ve göreceğiz eminim sınır olmayacak böyle şeylerin.

Eminim herkes okumuştur ama inanın bu sabah okudum ... ama detaylı okumaya aklım el vermedi. Yüreğim ezildi.

'' Bursa'da bir damacana su dağıtıcısının asansörde boş damacanayla seks yaptığı ''

Akıllara ziyan.

Haberin başlığı bu gerisi sabah sabah hayal kurma başarınıza bırakıyorum.... detayı okumak istemedim çünkü.

Sonra bir başka habere kaydı gözlerim

Çok büyük alim Cüppeli Ahmet Hocaya sormuşlar sizce bu haberdeki adam yaptığı günah mıdır diye.

Büyük alim cevaplamış :

''İnsanların nikah yollu evlilikleri helaldir. Fakat bunun dışında tatmin yolu arayanlar günah işlemiş olacaktır. Ama bu bir zina gibi, livata gibi büyük bir günah değildir. Damacanaya seks küçük bir günahtır" demişler.

Sevgili Blog yazarımız sn.Mesut Selek beyin bir blog yazısı var dün yuh dedirken şeylerle ve kelimenin kullanımı ile ilgili işte Yuhhh hem de en kocamanından YUHHH...

İnsanın aklı duruma uğruyor inanın biz bu ülkede yaşarken birileri de bu Ahmet Hocanın etrafından pır dönerken neyin günah neyi sevap olduğuna inanıp ona göre yaşıyor...

Aklım almıyor

Ruhum daralıyor bunları okudukca

İnsanların inancını sarsıyorlar.

Nasıl hala bu insanların çevreleri dağlarca artıyor.

Biraz aklı olan biraz kurgusu olan böyle şeyleri günah ya da sevabını algılayamaz mı!!

Sabah sabah okurken dellendim ve yine burda sizlere anlattım. Siz olmasanız ben yapardım :)
Sessiz dinleyecilerimsiniz. Teşekkürler :)

Lütfen ya lütfen biraz aklımız varsa biraz inancımız tamsa böyle kişilere prim verip de kendi yaşamlarında istedikleri lüksü ve şehveti yaşamalarına fırsat vermeyelim.


Sevgilerimle.

Gelincik


http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&KategoriID=15&ArticleID=1124257&Date=03.08.2009&b=Cubbeliden%20damacana%20yorumu&ver=52


http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=885908
 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..