Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Damat düğüne gelmeyince...

Damat düğüne gelmeyince...
 

Damat Düğüne Gelmeyince...


Merhaba. Bu sabah kalktım, kahvaltımı yaptım. Biraz oturduktan sonra bilgisayarımı açtım. Tabi ilk önce Milliyet Blog sayfamı açtım. Sonra daha gazete alınmadığı için bilgisayardan haberlere baktım. Gözüme bir haber takıldı. Ben bu haber için karmaşık duygular beslemekteyim açıkcası... Bir de siz görün istedim. Umarım yorumlarınızı bildirirsiniz...

Damat Düğüne Gelmeyince...

Adana' da 2. 5 yıl önce tanışan ve dün düğünü olan damat ABD' den gelemeyince düğün damatsız yapıldı. Damat düğünden birkaç gün önce amcasıyla ABD' nin New York eyaletinde benzin istasyonu işletmeye gittiler. Ancak işler uzadı, damat nikaha gelemeyeceğini söyledi. Kız tarafı çok şaşırmıştı. Ancak damat:

- Ne de olsa artık görüntülü konuşma diye bir şey var. Ben de e- mail adresimi açarım, siz de açarsınız, ben de ordan doğru " evet" derim. Sizi izlerim, demiş.

Gönül Güler ve Hasan Şire' nin düğünleri böylece oluvermiş. Ne diyelim, Allah mesut etsin. Ben ne diyeceğimi şaşırdım valla... Yorumu sizlere bırakıyorum. Saygılarımla...




Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..