Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '19

 
Kategori
TV Programları
 

Damızlık Kızın Öyküsü

Daha önce söylemiştim sanırım, distopya türüne bayılırım. Bu tür ile ilgili yazılmış kitapları, uyarlanmış film yada dizileri kaçırmamaya çalışıyorum. Daha öncede başlıkta bahsettiğim yapımı duyup nette aradım fakat Blu Tv'nin telif haklarından dolayı bulamamıştım. Sonra elime Blu Tv şifresi geçti ve bir çok merak ettiğim yapımı izleme fırsatı buldum. Fakat baştan belirteyim bu dizinin henüz birinci sezonunu izledim. Sonraki bölümlerini daha izlemedim. Sonuç olarak yapacağım yorumlar birinci sezonu kapsıyor.

Dizi distopya türünün olmazsa olmazı karanlık bir gelecekte başlıyor. Doğurganlık oranı kimyasal salgınlardan dolayı çok düşük, bir çok eyalette iç savaşlar var, bazı gruplar eyaletlerdeki yönetimleri ele geçirmişler.

Dizinin ana ekseni ise, düşen doğurganlığı arttırmak için kısırlaşmamış kadınları tespit eden işgalci güçlerin, bu kadınları üremeyi arttırmak üzerine kullanılmasını konu alıyor.

Modern şehirde geçen fakat ev içinde ve sosyal düzen olarak koloni tarzını yansıtan yapımda karşımıza çıkan klasik ev ortamı, şato tipi yaşam alanları ,tek tip elbiseler vs karanlık ortamın ruhunu yansıtan güzel detaylar olarak dikkatlerden kaçmıyor.

 
Toplam blog
: 55
: 61
Kayıt tarihi
: 26.01.19
 
 

1984 Ankara doğumluyum.Çeşitli sektörlerde çalışmış olup şu anda, lojistik sektöründe operasyonel..