Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '13

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Damla damla yaşama tutunmak

Damla damla yaşama tutunmak
 

Mesleğimin en kötü yanı belki de bu damlalarla yaşama tutunmaya çalışan insanların çabalarını seyretmek. Yüzlerce hasta insan sağlıklı bir yaşama kavuşmak için çırpınıyor bu şavaşlarında onlara yardımcı olmak gerçekten çok güzel bir duygu ama ya başaramayanlar.

Damla damla yaşama tutunmak diyorum ben buna sayısı belli olmayan yüzlerce ilaç kullanıyor insanlar belki çaresi olur diye. Hiçbiri sorgulamadan tedaviyi kabul ediyor, yaşama tutunmanın umuduyla. Kimisi iyileşip hayatına mutlu bir şekilde devam ediyor, kimisi malesef damlalardan fayda bulamıyor. Her gün farklı farklı insanlar, farklı farklı hastalıklar içinde insanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bütün bunlar yaşanırken bir de hayatın değerini bilmeyen insanlarla uğraşmak olmasa keşke. Küçük bir anımı paylaşmak istiyorum bu konuda. Daha 21 yaşında hanımefendi onlarca ilaç içip arkadaşlarını arıyor ben intihar ettim gelin beni kurtarın diye. Daha sonra yatırıyoruz küçük hanımı ama beğenmiyor sızlanıyor, telefonunu istiyor, bilgisayarını istiyor. Yakınlarına söyleyip getirtiyoruz telefonunu mutlu oluyor bir anda. Amaç ne acaba diye merak ettim. Dakikalar sonra ortaya çıkıyor küçük hanımın foyası. Aynen şöyle yazıyor bir paylaşım sitesinde ki yer bildiriminde."sizleri üzdüm biliyorum, sevenlerimden özür diliyorum şu anda yoğun bakımdayım yarın görüşürüz." bu duruma üzülsem mi bilemedim. Kafamı yan tarafa çevirdiğimde bir gün daha fazla nefes almak için herşeyini vermeye hazır bir insan bir tarafta canına kasteden birisi.

Aradan biraz zaman geçtikten sonra küçük hanıma neden yaptın diye sorduğumda verdiği cevap içler acısı."ilgi çekmek istedim kimse beni sevmiyordu." Bir taraftan hak vermek ki gerekirdi yoksa kızmak mı bilemedim. Sevgisiz ilgisiz büyüyen bir çocuğun yaptığı aptalca bir davranış olsa gerek diye düşündüm. Sonra farkettim ki sağlıklı olmak için sevginin de hayatımızda olması gerekiyor.

Damlalarla yaşama tutunmaya çalışan insana da biz sevgimizi veriyoruz ki umudunu yitirmesin diye. Sağlıklı bir yaşam geçirmeniz dileğiyle 

 
Toplam blog
: 14
: 657
Kayıt tarihi
: 23.12.12
 
 

1989 yılı mayıs ayında Anadolunun kapısının açıldığı Muşun Malazgirt ilçesinde doğdum. İlk, orta ..