Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Dananın kuyruğuna bakın!

Dananın kuyruğuna bakın!
 

Bugün büyük günlerden biri hem Fenerbahçe'li hem de Galatasaray'lı taraftarlar için. Dananın kuyruğu kopacak gibi geliyor bana.

Neden mi? Çünkü Galatasaray taraftarları daha maç başlamadan olay çıkarmaya başladılar da o yüzden.

Nerde yaşıyoruz, hangi devirdeyiz anlamadım. Stad etrafında saldırmak için Fenerbahçe'li taraftar aramaya başlamışlar.

Üstelik küfür de cabası. Hem de Ali Sami Yen'de. UEFA kupasını kazanmış bir takım taraftarına hiç yakıştıramadım.

Halbuki daha bugün Blog sayfasında Galatasaray taraftarı bir yazar arkadaşımız, Galatasaray'ın Fenerbahçe'ye örnek davrandığından bahsetmişti. Hakikaten çok örnek oluyorlar. Üstü kalsın, biz almayalım.

Ama Fenerbahçe taraftarı onlara gereken cevabı verdi, küfür eden Galatasaray taraftarına "ŞAMPİYON FENERBAHÇE" diye bağırarak. İşte bize yakışan örnek davranış.

Bugün yenebiliriz de yenilebiliriz de. Hiç önemli değil. Ama galatasaray şampiyonlar ligine yüz sürmek istiyorsa bu maçı almalı.

Zor maç olacak. Fenerbahçe eğer şampiyonluk sarhoşluğunu bir yana bırakırsa iyi bir maç izleyeceğiz diye düşünüyorum.

Ayrıca bütün Fenerbahçe'li ve Galatasaray'lı taraftarları hoşgörüye davet ediyorum. Taşkınlığa gerek yok, küfüre de. Eğer takımlarımızın güzel oynamasını istiyorsak taşkınlıklarımızla onların motivasyonlarını negatif etkilememeliyiz.

Onları sonuna kadar can-ı gönülden desteklemeliyiz, yenseler de yenilseler de.

Ve maç bittiğinde, polemiğe gerek yok, iki takımın oyuncularını da taraftarını da alkışlamalıyız.
 
Toplam blog
: 77
: 939
Kayıt tarihi
: 13.01.07
 
 

1979 Giresun doğumluyum. Kendimi bildim bileli kalabalığı sevmem. İnsanlara karşı mesafeliyimdir. He..