Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '18

 
Kategori
Blog
 

Danca Klavye ve İmla Hatalarım

Danca Klavye ve İmla Hatalarım
 

 
Hemen hemen iki ay oncesi hem laptobum hemde Turkiyeden almis oldugum cift kartli telefonum arka arkaya bozulunca moralman buyuk bir cokus yasadim, aslinda bu cokusum 3 ay once park yerinde bulunan bizim gibi musluman bir ailenin arabasinin yanmasi ve yaninda park ettigimiz bizim arabaya sicrayisla da ilintili. Tabi ki bunca maddi kulfete guc yetiremeyince de ve dahi durumum malum.
 
Bu gecen zaman zarfinda ne sitelerime ne de milliyet bloka girebildim. En sonunda imla hatalarimin bol olacagini bildigim halde Danca klavye ile yazmaya karar verdim, cunku uzun bir sure yazamamak ruhuma gercektende cok agir gelmisti. Umarim blog yazar dostlarim olan sizler. imla hatalarimdan dolayi  beni mazur gorursunuz.
 
Insallah Istanbula izine gittigimde Turkce klavyeli bir laptop alirim ve kesintisiz bloga gelmeye devam ederim. Simdiden size vermis oldugum bu rahatsizligimdan øturu øzur diler ve de husnu niyetinize siginirim. Saygilarimla, Iyi geceler dilerim..
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..