Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '11

 
Kategori
Dans
 

Dans etmek

Dans hem bir sanant hem de bir spordur. Çünkü dans ederek kendiminizi ifade edebiliriz hem de vicudumuz formda kalabilir. Dans içindeki koreografi birçok olayı veya hissi anlatıyor olabilir. 

Ne yazık ki ülkemizde dansa çok fazla önem verilmediğini düşünüyorum.Diğer sanatlara verilen önemin dansa da verilmesini istiyorum çünkü dans da bir sanattır. Dans kurslarının daha fazla artmasını ve dansçıların artmasını daha iyi koşullarda çalışmalarını istiyorum. 

İsteyen herkesin bir kere olsun dans etme hakkı olduğunu düşünüyorum ve engellilerin de dansçı olabileceklerini düşünüyorum. 

 
Toplam blog
: 4
: 267
Kayıt tarihi
: 30.06.11
 
 

Kitap okumak, müzik dinlemek, dans etmek benim ilgi alanlarımdır. ..