Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Müzik
 

Dans müziğinin kahramanı

Dans müziğinin kahramanı
 

Bedük'ü ilk defa canlı olarak DANCE REVOLUTION'ın tanıtım gecesinde İndigo'da dinledim. Açıkçası alışık olmadığım bir tarzı vardı. Öncelikle ortama alışmaya çalışırken ikinci parçadan sonra bende müziğine kendimi kaptırdım. Şimdi ise imzalı albümünü özel arşivimde saklıyorum.

Albüme http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=10759&productid=musicseyhan22 linkinden ulaşabilirsiniz.

Albümde özellikle dinlemekten hoşlandığım parçalar Hot Bitch, Da Funkmaker ve Automatik. Automatik aynı zamanda bu albümün ilk klip parçasıdır. Eğlenceli bir klip olduğunu düşünüyorum.

Klibi izlemek isterseniz http://www.mtv.com.tr/mplay/detail.aspx?ClipId=4478 linkinden ulaşabilirsiniz. Süper bir klip olmuş. Bedük bu klip ile sıradışı olduğunu bir kez daha kanıtlamış oldu.

Kendizi Bedük'e iyice kaptırdığınızda hemen bir önceki albümünü temin edin derim. İlk albümünden favorilerim ise My Woman, Better Than My Baby, Heartbreaker parçalarıdır.

Çok kısa bir süre içerisinde adını her yerde duyacağınız bir sanatçı geliyor !

Keyifle bir sonraki konserini bekliyor olacağım.

 
Toplam blog
: 6
: 1093
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Marmara Üniversitesi Pazarlama Bölümü ve Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümlerini bitirdikten sonra ..