Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Dans
 

Dans

Dans
 

Pek huyum değildir deli gibi dans etmek, ama bir gün bende deliler gibi dans ettim ve kendimi süper hissettim. Şarkıyı bir baş ağrısı görürdüm ama o günden beri bana bir ilaç şarkı her tür şarkıyı da dinliyorum yani...

Benim aklımdaki soru bu müzik nasıl da beni uçurdu:) Anladımki herşey düşündüğüm gibi değilmiş, müzik bir baş ağrısı değilmiş, deliler gibi müzikle dans etmek kötü birşey değilmiş, ama bana şimdi milyarlar verseniz herkesin önünde dans edemem. Her neyse benim burda anlatmak istediğim dansın ne işe yaradığıydı aslında ama bir anda size hayat hikayemi anlattım sıktım SİZİ...

Dansı bir zevk olarak saymak doğru değil bence. Bir hayvan, bir bebek bile bir müzik duyduğunda bir tuhaf olmaz mı sanki? Onlarda deliler gibi dans etmek ister. Ruhsal hastalara bile müzik dinletiyolar ya da dans ettiriyolar, günümüzde var bunlar yalan değil.

Bir de duygu lazım bazen dansa özellikle slow şarklarda kendinizi alsın götürsün, tabi eşiniz ayağınıza basmadığı sürece havalarda uçarsınız bu yüzden deneyimli bir eş seçmenizi tavsiye ederim:) şaka:)

HADİ SİZDE BENİM GİBİ BİR KERE OLSUN DANS EDİN DELİ GİBİ, AMA DUYGULU! DUYGU SARSIN DÖRT BİR YANINIZI!!!!!!! EMİN OLUN ÇOK GÜZEL BİR DUYGU DANS DANS DANS!!!!!!!

 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........