Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '06

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Dansa az kaldı, Ferdi!

Dansa az kaldı, Ferdi!
 

Bu gün STV ve Sevgili İkbal Gürpınar sesimize büyük bir ses oldu. Sevgili Açelya’nın çabaları nihayet sonuç verdi.

Ben de bilmiyordum, Ferdi dansçıymış; hem de profesyonel. Bu gün yayında diyordu ki:’’İyileşince Lösev için dans edeceğim. Onlara böyle katkı sağlayacağım ben de. ‘’

Kendi durumunu unutmuş, küçük lösemi hastalarını anlatıyordu, içiniz parçalanır onları görünce, diyordu.

Bizim de içimiz parçalandı Ferdi, dedim. Hepinize parçalandı.

Bu yayın sadece gelip geçici bir yayın değil. STV yetkilileri Ferdi’nin hesaplarından sorumlu Sevgili Mehtap ile bağlantı halindeler. Devamlılığı için de çabaları var.

Sesimizin bu şekilde sahiplenilmesi, umutlarımızın sonuca doğru hızla yol alması bana bir rüya gibi geliyor şu an.

Ama bu gün yayındaki görüntüleri de kaydettim ve tekrar tekrar izleyip, rüya olmadığına kendimi inandırmaya çalışıyorum.

İyileşip, küçük lösemi hastaları için dans edip, vakfa gelir sağlayacak Ferdi; inancım artıyor. Artan destekler bu inancımı her saat biraz daha pekiştiriyor.

17.11.2006 da resmi olarak başlayan bu kampanyaya, 24.11.206’daki yazımla verdiğim cılız sese eşlik eden, emeği geçen büyük yürekli tüm insanlara teşekkür ediyorum.

http://biryardimeli.bz.tc/

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..