Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Dar alanda paranoya

az önce parmaklarımı sardım
biraz tütünle
bulaşık makinesinin üstünde
iki tane kibrit çöpü vardı
kimseye sezdirmeden birini aldım
odaya girip kapıyı kilitledim..
ışıkları söndürdüm
pencereden
sokak lambasının ışığını aldım içeri
kızgın, kırmızı
dudağının kenarından öpüp
usulca uzattım ranzaya..
çıkardım kükürtsüz hüzünlerimi cebimden
annem pantolonla beraber
onları da yıkamış
mahvetmiş hepsini..
(of anne offf…)

çekmeden ruhsatsız
kırkbeşlik yalnızlığımı aldım
çocukluğumun üstüne bıraktım
temizledim namluyu
dayadım aynadaki yüzüme
artık yakabilirim parmaklarımı…

Mart ‘09
Murat ÇELİK
17 Nisan 2009 tarihli Ergani Haber Gazetesinde yayımlandı.

 
Toplam blog
: 33
: 519
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

Murat Efe Çelik 1980 yılında Diyarbakır’ın Ergani ilçesinde doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Erga..