Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dar kabin sorunu

Konu başlığından da anlaşılacağı üzere dar kabinlerden çok çekiyoruz. Kendimize uygun kıyafet bulduğumuz da dünyalar bizim oluyor. Ah ! Birde kabinlerinde rahat etsek. Firmalar öyle bir şey yapmış ki, tamam işte kendine göre kıyafeti buldun bu sana yeter kabini ne yapacaksın. ‘’Denemeden al, git ‘’ dercesine tutulmuş bir tutum. Ben tamamen bundan anlıyorum. 
 
Yahu ürünlerin büyük, kabininde bir zahmet büyük olsun. Madem bir iş yapmak istiyorsun, tam yap. Beğenerek alıyorsun, denemek için kabine giriyorsun. Çıkışında tamamen spor salonundan çıkmışçasına terlemiş olarak aynaya bakıyorsun. Eee,terledin üstüne yapıştı mı ürün ? Mesela ben çoğu ürünü demeden alıyorum,çünkü biliyorum kabinde başıma neler geleceğini. Ne yapıyorum bende ürünü bedenime göre alıyorum, eve gidiyorum deniyorum.
 
Oluyorsa oluyor, olmuyor ise (zaten en zorlu süreçte burası ) mağazaya gidip değişikliğini yapıyorum, tabii zamanım var ise. Benim gibi çok kişi vardır bu sorunu yaşayan. 
 
Geçen ay başımdan tam da bu konu ile ilgili bir olay geçti. Bir alışveriş merkezinde büyük beden ürün satan mağazaya alışverişe gittim. Bir sürü ürün aldım (kabine 7 üründen fazlası alınmıyor.) Neyse kabin görevlisi ile ayarladık kıyafetleri bu arada bu mağaza tıklım tıkış dolu ve inanılmaz sıra var. Şansın böylesi 6 kabini olan deneme odasında 1 adet inanılmaz derece büyük bir kabinleri mevcutmuş ona da o gün ben rastladım. Hayatım boyunca ilk defa bu kadar güzel bir kabin görmüştüm mükemmel ferahlıkta ve büyüklükte, kilo olunca o kadar kıyafet denerken yoruluyor tabi insan,bunun için içerisinde de bir adet oturma yeri bile vardı, o gün benim için tamamen rüya gibiydi süper ve rahat bir alışveriş yapmıştım. Sonra bir sonra ki hafta tekrar gittim, her zaman olduğu gibi tıklım tıkış dolu. Akıllara zarar bir sıra var, o kadar bekledim sıra bana geldi. 
 
Ta ta tamm ama ben yine bekliyordum sizce neden ? Tabii ki büyük kabine geçebilmek için, yahu bu kadar ironi olabilir mi ? Hem büyük beden ürün satıyorsun, hem de sadece 1 tane büyük kabinin olan bir mağazan var. Gerçekten çok ironik, neyse ben yarım saatlik işimi sırf o EXTRA LARGE kabini kullanabilmek için yaklaşık 1 saat 25 dakika uzatmış bulundum.
 
Bu durumun üzerine de gidip çikolatalı cheesecake yiyip bir de karamelli frappuccino içip kendimce durumu yorumladım, kendimce harlanmadım jelibon dudaklılarım.
 
 
Bana sıkıntılarınızı dertlerinizi yazın!
 
Sesimizi duyuralım...
 
 
 
 
Bana sıkıntılarınızı dertlerinizi yazın!
 
Sesimizi duyuralım...
 
Toplam blog
: 28
: 1565
Kayıt tarihi
: 11.07.16
 
 

Büyük bedenin ışıltılı dünyası* ..