Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Dar Kapı

Dar Kapı
 

Dar olan kapı mıdır...


Defalarca denedim ve bir o kadar da vazgeçtim. Sonra tekrar gelmeye karar verdim. Ama sana gelemedim. ”Gel, kapı açık!” diyorsun, ancak o dar kapıdan sana gelemiyorum.

Açık dediğin kapıdan girebilmem için bir köpek belki de bir kedi olmam gerekiyor. Sahibine sadık bir köpek mi yoksa nankör bir kedi mi? Hangisi olmam gerektiğini söyle hiç olmazsa…

Bunun bir sınav olduğunu da düşünmüyor değilim. Bıktım sınavlardan, hatta nefret ediyorum hiç durmadan sınanmaktan.

İlahlar kurban isterlermiş, ama sadece kutsal günlerde… Ya sen?... Anladım: Kapı genişlemeyecek, bunun olması mümkün değil.

Öyleyse benim incelmem gerekecek o “dar kapı”dan girebilmek için.

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..