Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Daraldım, bunaldım hatta fenalardayım

Daraldım, bunaldım hatta fenalardayım
 

Benim gibi yılın 7 ayını tatil yaparak geçiren biri için, iş yerine tıkılıp kalmak nasıl zor bir bilseniz? Hani yılın nisan mayıs aylarını Kaz Dağları’nın karşısındaki o güzelim, Edremit Körfezi’nin güzelliğini seyreden, gelincilerin ve papatya tarlası olan sitenin içinde sabah gezileri yapan ben deniz bu sene, baharın nasıl geçtiğini ve de hangi ara yazın geldiğini inanın anlayamadım. Ve sanırım daha da anlayamıyacağım….

Çocukluğu boyunca, o güzelim temiz havada büyüyen ben aynı zamanda İstanbuil manyağı olarak da tanınırım. Şu an için , tatil için yanıp tutuşsam da Sevgili Dedemin dediği gibi “ Vazife Mukaddes”. Çalışmasam da evde sıkıntıdan ve uzun süre tatilden sıkılan biri olsam da tatil aşkı ile yanıp tutuşuyorum. Ama şimdi siz de bana hak verin canım?

Yılın nisan, mayıs ve ekim aylarında Edremit Körfezi'ndeki o minik ama insanı dinlendiren evde, haziran, temmuz, ağustos ve de eylül aylarında Bodrum’da yaşayan biri olarak sizce de özlem duymam olağan değil mi?

Ya kızım sende abartmışsın diyebilirsiniz ama inanın son iki yılım böyle geçmişti. Üniversiteden mezun olup, yüksek lisansa başlasam da ailemle beraber gezdim bende… İyi ki de yapmışım değil mi? Şimdi çekilen resimlerime bakarak iç geçiriyorum….

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler, hangi koordinatör daha bir yılını doldurmayan çalışanına, bir hafta Bodrum özlemimi, bir hafta da Edremit Körfezi’ndeki evimin tadını çıkarmam için bana ücretsiz izin kullanmama izin verdi. Aman allahım ne çok izin izin dedim… Sanırım bu birazdan sevinçten… Gidiyorum ya Bodrum’a…. A

Hani Halikarnas Balıkçısı demiş ya “akıllarını hep Bodrum’da bırakıp gittiler”... Onlardan biri olarak, oraya ayak basacak olmanın zevki bir başka….

Bodrum kalesini izlemek, tüm yarım adayı araba ile gezmek, o eşsiz mavi sularına tekneyle açılmak… Akvaryum koyunda, suyun içinde ufaladığınız ekmeğe gelen balıkların arasında yüzmek ve de onların o güzelim renklerini izlemek….

Turgutreis’in marinasında bir akşam yürüyüşü ve bir kadeh şarap…

Yalıkavak’ın meşhur köftecisinde köfte yemek…

Gecenin 03.30’unda Bitez Dondurmacısının önünde sıra beklemek….

Değirmenler de Bodrum Kalesini ve Gümbet Sahilini ışıl ışıl izlemek…

Yahşi’nin serin sularında yüzmek…

Güngören yada Gümüşlük’e gidip, balık rakı yapmak….

Barlar sokağında geçen bir gece…. Hatta yorgunluktan çıplak ayaklarla yürünen barlar sokağı….

Türkbükü’nde iskelede güneşlenmek….

Yok yok ben özlemişim değil mi tatili ve Bodrumu?

 
Toplam blog
: 30
: 1810
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Son baharın güzel bir gününde gözlerimi açmışım dünyaya...Yıllar geçmiş okumaya başlamışım, derken ü..