Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Daralınca çık dışarı!

Daralınca çık dışarı!
 

Konuyla ilgisi olsun olmasın;resim hoşuma gitti. İlhamileri anlatıyor. İnternetten alıntı.


Kurtul dört duvarın esaretinden; kalabalığın esiri ol.

Vitrinlerde sunulan ürünlere odaklan, gözünü seveyim; vitrin aynalarında seyretme solgun yüzünü…

“Bir alana iki bedava” “Etiketin yarısı”

Gördün mü bak dünya varmış; ucuzlamış her şey;  hadi ama saatlerdir dolanıp duruyorsun; bir esnafın yüzünü güldüremedin.

  Kuru kalabalık yapıyorsun, elinde bir torba bile yok.

Bu halin hiç hoşuma gitmiyor.

Hüznü evde bırak demiştim; hop kime söylüyorum ben, iyi valla kulak da asmıyorsun.

Ne halin varsa gör, ben eve dönüyorum.

“Sen de başını alıp gitme n’olur,  tut filelerimi, farz et elim kolum dolu; ekşit yüzünü homurdan “ daha kaç dükkânın tezgâhında hallaç pamuğu attıracaksın be hatun” diyerek yalancıktan da olsa mırın kırın ediver; bu kadar zor mu? “Daraldın çık dışarı” dedin çıkmadım mı?”

Yapamam bilirsin; yalancıktan olmaz.  Senin ellerin cebinde, çantanı çaprazlama omzuna asmışsın; rengârenk poşetlerin yok; yoksa para çantanı evde mi unuttun?

“Dert etme para çantam yanımda; hüzün de; paltomun sağ cebine saklanmış; göğsümdeki telaşlı sevinci çimdikliyor, vicdanımı yokluyor.

Biliyorsun İlhami; tüylü çocuklarım, ayrılığa dayanamayan gariban çocuklarım; hüznü: Kışkırtıp başıma musallat ediyorlar. Bavul toplama zamanı yaklaştıkça tedirgin oluyor hatta hastalanmış numarası yapıyorlar; ben de yutuyorum. Ya essahtan hasta olurlarsa…

Gezmeye gitmiyorum desem de nafile…

Tamam, İlhami sen kazandın.  Kim ne istemişti listeyi yanına almış mıydın? Kimsenin bir şey istediği yok mu olsun; eli boş gidilir mi?  Umarım güzel bir şeyler bulabiliriz.

 Önce Perşembe Pazarındaki balıkçığa uğramalıyız. Tüylü çocukların gönlünü almalıyız. Sus payı falan değil bunu da nerden çıkardın?

Of İlhami; deşmesen olmuyor. Sana göre hava hoş; işin gücün yazmak çizmek ve okumak…

 Ne tüylü ne tüysüz; çoluk yok çocuk yok; nerde akşam orada sabah…Yaşlanmazsın, hastalanmazsın.

Her yer senin; aşklarının sayısını bilmezsin.

Buldun benim gibi emrine amade sadık sessiz kâtibeyi…

Aklına geleni yazdırırsın.”

31Ocak 2013 Perşembe

Alev Meisel/İzmir

 

      

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..