Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

Darbe Olacağını Biliyordu..

Darbe Olacağını Biliyordu..
 

Dünkü "Kılıçdaroğlu kontrollü darbe dosyasını çıkaracak mı?" başlıklı yazımda Kılıçdaroğlu'nun kontrollü darbe girişimi söyleminin arkasında durmasını ve konuya açıklık getirmesi gerektiğini yazdım. Bugün grup toplantısında 'kontrollü darbe' söylemini yineleyerek şunları söyledi; "15 Temmuz darbe girişiminde halk direnme hakkını kullandı. Meclis direnme hakkını kullandı. 15 Temmuz halkın bir destanıdır" sözleriyle devam etti. Kılıçdaroğlu, Erdoğan'ın darbe olacağını bildiğini ve önlemediğini, aksine sonuçtan yararlandığını ve darbe girişiminin ardındaki tüm gerçeklerin ortaya çıkması için mücadele ettiklerini söyledikten sonra "Bunu engelleyen Erdoğandır" diye konuştu.

Kılıçdaroğlu, demokrasi kurallarını iyi bilen ve uygulama anlamında da başarılı bir politikacıdır ancak çoğu çalışmaları Ak Parti'ye destek verir nitelik taşımakta'dır tıpkı "kontrollü darbe" söyleminde olduğu gibi..

Good morning Kemal Bey..

İnsan düşünmeden edemiyor 'Kılıçdaroğlu acaba tüm bunları bilinçli mi yapıyor" diye. Referandum yapılalı bir yılı geçti. 24 Haziran seçimleri sona erdi ve Erdoğan partili cumhurbaşkanı seçildi sen bugün dillendiriyorsun bu çok önemli ve cumhuriyet tarihinin en kanlı darbe girişimi konusundaki bildiklerini!

Referandum öncesinde dillendirmiş olmana rağmen şimdi gıdım gıdım konuşmaya başladın.

Seçimlerden önce bugün söylemiş olduğun sözleri söylemiş olsaydın belki partili cumhurbaşkanı koltuğunda Muharrem İnce oturuyor olacaktı.

Ne söylersem o!

Hiç bir siyasi partiyi farklı bulmadığımı ve bütün partilerin küresel ekonomiye dayalı politika uygulamalarında beraber hareket etmiş olduklarını hep söylemişimdir söylemeye de devam etmekteyim.

Gidiniz araştırınız bakınız, tüm büyük ihalelerde komisyon başkanlığının alt sütününda tüm parti temsilcilerinden oluşan komisyon üyelerini görürsünüz. Bu şu demektir; 'Eğer ihalelerde bir üsülsüzlük veya fesat arıştırma durumu söz konusuysa bütün partiler sorumludur' anlamına geliyor.

O halde seçimlerde sandığa gitmesek de olur. Tıpkı benim yapmış olduğum gibi. İnce'ye verdik oyumuzu ama bir daha asla sandığa gitmeyeceğim.

Yerel seçimler yaklaşıyor mu dediniz?

Aman uzak olsun benden!

Neyse konumuza dönersek..

Geç de olsa Kılıçdaroğlu 'kontrollü darbe' söylemiyle ilgili çalışmasını kayda değer bulduğum gibi çok da önemsediğimi vurgulamak istiyorum.

15 Temmuz mutlaka sorgulanmalıydı. Kılıçdaroğlu bu konuda iyi yoldadır. Zannediyorum 5 yıl sonrası seçimlere yararlı olacaktır diye düşünüyorum..Eğer ülke erken seçime mecbur kalmazsa.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..