Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Darbe olursa kesin muhtarım!

Darbe olursa kesin muhtarım!
 

Kiracılar bana yalvardılar muhtarlık seçime iki ay kala!

"Abi, sen adaylığını koy seni seçelim!"

"Mahallede kimseyi tanımıyorum ki! Kim oy verir bana?"

"Sen ona karışma, biz tanıtırız seni! Masraflarını da karşılarız!"

"Camiye gitmek lazım Allahın günü! Ben dizlerimin üzerine oturamam. Uyuşuyorlar çabucak!"

Bir yaz annem zorla göndermişti beni. Babamın arkadaşının babası Kuran öğretecekti bana! Bağdaş kurmuş oturuyorum ama durmadan ayak değiştiriyorum. Yaşlı amca dayanamadı.

"Oğlum uzat ayaklarını ileriye! Rahat et! "

Köye gittiğimde dedem de öğretirdi. Ama birgün "ğayn" harfini söylerken güldüğüm için sopa yemiştim!

"Allahım!" Demiştim." Ya bizde de bu harf olsaydı hergün öğretmenden dayak yiyecektim demek! Sana şükürler olsun!"

Ondan beridir Araplara kızarım!

Kahvede oturmak da sıkar beni!

Aday olanın toplumla kucaklaşacağı yerler buraları. Ben de buralardan uzağım! Muhtarlık hayal böylece!

Buradaki söylemlerimden, ne düşüncede olduğumu biliyorsunuz!

Darbe olursa kesin muhtarım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..