Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Darbe yapabilirim

Darbe yapabilirim
 

Şarkıları çok seviyorum ama bazı şarkıları daha çok seviyorum... Nazan Öncel'in bir şarkısı var ki aman aman diyeyim ben size...

Televizyonun kumanda hakimiyetini de kaybettiğime göre şu dakikadan itibaren kendimi şarkılara verebilirim...

Bu kumanda sorununu nasıl halledeceğim bilmiyorum ama her an darbe yapabilirim.

Kumanda ve erkek; rakı- balık gibi, zeytin-peynir gibi, simit-ayran gibi, :)))))) Orçun-Nuri gibi...

Şimdi farkettim de bu örnekleri çoğaltabilirim ama çoğaltmayacağım... Ruh sağlığınızla oynamak çok sağlıklı bir davranış olmasa gerek...

Mert de neskafemi yaptı getirdi sağolsun. Bir de söylenmese... Tamam biliyorum benim sağlığımı düşünüyor, bu saatte bilmem kaçıncı neskafenin çok abartılı olduğunu hatırlatıyor ama ne yapayım...

Birinin söylediği gibi; sinemam yok teyeturam yok.... (Kocaman bir YALAN)

İşte o inanılmaz güzel şarkı;

GİTME KAL BU ŞEHİRDE

Güz yaprakları düştü gazeller oldu
Bulut indi yeryüzüne sevdalı oldu
Bir avuntu biraz keder böyle bize neler oldu
Bu ayrılık birde hasret çekilmez oldu

Ay karanlık hep karanlık yüzü bize döner oldu
Bir ihtimal daha vardı felaket oldu
Gitme gitme gitme kal bu şehirde
Gitme gitme yazık olur bize

Geceler kör dilsiz sanki konuşmaz oldu
Hüzünler koyduk üstüste ayrılık oldu
Bir avuntu birar keder böyle bize neler oldu
Bu ayrılık birde hasret çekilmez oldu

Ay karanlık hep karanlık yüzü bize döner oldu
Bir ihtimal daha vardı felaket oldu
Gitme gitme gitme kal bu şehirde
Gitme gitme yazık olur bize

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/darbe-yapabilirim/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..