Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

03 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Darbe yapmak kötü bir şey midir?

Darbe yapmak kötü bir şey midir?
 

Sahiden darbe yapmak kotu bir sey mi?... Cehaletimi mazur gorun... Kizdiysaniz, ne olur biraz dinleyin. Biliyorsaniz, benim bilmediklerimi bana anlatin...

Yoksa; darbenin iyisi ve kotusu mu var?

Mesela;

Kenan Evren ve ekibinin yaptigi darbe her halde 'iyi' olandi ki, kimse bu darbeyi yapanlara dokunmadigi gibi, darbenin bas mimari Cumhurbaskani oldu!...

28 Subat? Galiba o da 'iyi' darbelerden sayildi!... Darbeci dediklerimiz, vatan millet turuna devam ediyorlar...

Acaba;

Darbeleri, "uniformali' ve 'uniformasiz' yapilanlar olarak ikiye mi ayirmamiz gerekiyor?

Uniformalilarin yaptiklari darbeler 'iyi', uniformasini cikarmis olanlarin yaptiklari (daha dogrusu planlamayi dusundukleri) darbeler kotu -kaka- sinifina mi konuyor?

Veyahut;

Yirmi kusur sene once konustugum polis arkadaslarin soyledikleri gibi;

"Artik darbe yapma sirasi polislerin..." mi?

***

Vallahi butun olan biten bana komik geliyor.

"Darbe yapma dusuncesi ile planlamalarda bulunduklarindan suphe edilen" kisilerle ugracaginiza, bu isi bizzat yapmis olanlara niye hesap soramazsiniz?

Anlayamadim!...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..