Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '16

 
Kategori
Siyaset
 

Darbeyi değnek paşaları önlemedi!..

Darbeyi değnek paşaları önlemedi!..
 

www.aksam.com.tr


Yaşadığımız vahim “askeri darbe girişimi”ni kategorize etmeye ve ona bir isim bulmaya çalıştım kaç gündür.

Emir komuta zinciri içinde yapılmayan askeri girişimleri “kalkışma” olarak algıladım ben.

Tarihimizde örnekleri var…

Fazla derine gitmeden bu bir “kalkışma” dedim ama süreç ilerleyince ve yeni açıklamalarla diller çözülünce bunun bal gibi bir “darbe” olduğu gerçeği ile karşı karşıya kaldım…

Emekli birinin bir İnternet haber sitesindeki köşe yazısında “darbe bir tiyatro değildi” başlığı altında  “Erdoğan’ın Atatürk Havalimanı’nda yaptığı ilk konuşmanın videosunu izleyin; nasıl korku ve endişe içinde olduğunu, ellerinin titrediğini ve yüzünün tamamen çökmüş olduğunu göreceksiniz.”  diye yazmış.

Yani yapılan işin vahametini ve darbe olduğunu ülkenin seçilmiş Cumhurbaşkanının korkusu üzerinden anlatmaya çalışmış utanmadan…

Onun bir Rize delikanlısı olduğunu unutmuş…

Atatürkçü geçinen bu zat-ı muhterem, zannedersem o şablona uyduğu için paşa olmuş.

Yani değnek paşası…

Tarihimizde örnekleri var.

Osmanlı döneminde “değnek paşaları” vardı. Padişahın değneğiyle işaret ettiği insanlar paşa olurdu…

Bu paşa da, bu zamanın değnek paşası.

Ama çapulcu Feto’nun değneği, ama CİA’nın değneği, fark etmez, bir değnek değmiş başına…

Hayatımda asla ve asla Kahraman Askerlerimizi, Ordumuzu rencide edecek hiçbir davranışın içersine girmedim.

Ama yazısının altına sadece ismini soy ismini  değil, eski unvanını da ekleyen bu zata bir şeyler söylemeden edemeyeceğim.

Yukarıda izah ettim, değnek değdi başına, paşa oldu.

Öyle olmasa, içinde Türk’ün asaletinden en ufak bir parça olsa, ülkenin seçilmiş Cumhurbaşkanı için bu kadar seviyesiz bir ifadeyi kaleme alır mı?

Şunu biliyor ve tahmin ediyorum ki, öyle bir durumda böyle “değnek paşaları”nın kıçından dumanlar yükselirdi…

Yazısının bir yerinde de “darbeyi TSK engelledi” demiş…

Milletin iradesini tanımama hastalığı, hezeyanı var ya yüreğinde, o noktayı göremez…

Türk Milleti bağrından çıkmış Cumhurbaşkanının işareti ile oluk oluk meydanlara aktığı, sabahladığı geceler boyu, ortaya koyduğu sarsılmaz iradeyi kabul edemez…

“TSK egelledi” der.

Kahraman Ordumuz demez, diyemez. İçinde o ruh yok…

Öyle dese, Milletin içinden çıkmış orduyu kast etmiş olur.

Evet, bende şimdi anladım, bu “kalkışma” bir tiyatro değil, bir “darbe”dir…

Ve bu darbeyi Kahraman Türk Milleti ve onun bağrından çıkmış değnekle seçilmemiş Kahraman Paşaları öneldi…

Kahraman Milletimize selam olsun, onun bağrından çıkmış yüreği vatan sevdası ile dolu Kahraman Ordumuza selam olsun…

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..