Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '20

 
Kategori
Anılar
 

Dargınlık ve Dilekçe

Görev yaptığım daireye yirmi yıl sonra arkadaş ziyaretine gittim. Yolama memeru arkadaşımın yanında oturuyordum.Geldiğim duyulmuş dairede, beraber çalıştığımız Hürmüz ve Nuray geldiler. Ayağa kalktım. Elimi uzattım. İkisi de yanaklarımdan beni öptüler. Nuray' hatırlıyor musun, bana dilekçe yazmıştın' dedi.

Alt tarafı bir dilekçe, benim için çocuk oyuncağı ama içeriği önemli. Nuray'la ikimiz icra servisinde çalışıyorduk. Cumartesi günleri fazla mesai yapıyorduk yarım gün. Nuray bir mesaiye izinsiz gelmemişti. Müdür yazılı savunmasını istedi. Arkadaşım üstündü. Serviste dört dörtlük çalışıyorduk. Moralimiz bozulmuştu.Şefimiz Gülhan da üzgündü. O zamanlar daktilolarda yazı yazılıyordu.Aslında savunmasını kendisi yapması gerekiyordu. Benim yazı tekniğim iyiolduğundan daktilonun başına ben geçtim. Öyle birsavunma yazdım ki hiçbirmüdür ceza veremezdi. Ve ceza da almadı sonuçta.İşte görevim sayılır, iyilik bile denmez. Minnetduygusu böyle bir şey olmalı.

Aynı serviste haliyle küslükler de oluyor. Ben borçlu mükelleflere ödeme kolaylığı yapıyordum, süre veriyordum. Nuray bana' niye böyle yapıyorsunne karşılığında' dedi.Beynimden vurulmuştum, yani bir çıkarın mı var demek istedi. Ömür boyu konuşmamaya karar verdim. Serviste hiç konuşmadım tam bir hafta sürdü. Yeniden konuşmaya başladığımızda kendisine söylediğisözü hatırlattım.' ben öyle demekistemedim' dedi.

Şimdiikimiz de emekliyiz maliyeden, dostluğumuzhaladevam ediyor, aynı yerde oturmasakdasosyal paylaşım sitesinde görüşüyoruz.

Dostluk ne güzel.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..