Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Darısı 5-6 Nisan'a

Darısı 5-6 Nisan'a
 

(Ç)alıntı


28 Mart Pazar günü Bomonti Çay Bahçesi’nde harika bir gün geçirdim. Başta Sayın yazarım ve konuğum Ohannes olmak üzere umarım katılan tüm Sayın yazarlarım da benim gibi hissetmiştir.

Manzara derseniz, inanılmaz güzeldi.

Ah İstanbul ah… Sen düşürdün beni bu derde…

Katılan dostlar;

Sayın yazarım Serhat / Sayın yazarım Gül’ün İçinden ve Prens Arda
Sayın yazarım Talip Girgin / eşi Sayın Sıdıka Girgin
Sayın yazarım Sema Çürük
Sayın yazarım Mavi Yelken
Sayın yazarım B.Gelincik
Sayın yazarım Hızır Kabil
Sayın yazarım Toprak Su Güneş
Sayın yazarım Emre Tekin
Sayın yazarım Ruksan İldan
Sayın yazarım Meral Yağcıoğlu ve babası Sayın Ömer Kuloğlu
Sayın yazarım Cansın Erol ve arkadaşı Sayın Gülçin Hanım
Sayın yazarım Murat Hacıoğlu
Sayın yazarım Ahmet Balcı
Sayın yazarım Uçurtmalar
Sayın yazarım ve Prensim Mert Kahraman
Sayın yazarın Ohannes, Abisi Sayın Apkar ve eşi Sayın Arpine, dostları Sayın Sevon Ataoğlu ve eşi Sayın Karin ve Prenses Alik

Sayın yazarım Sabiha Rana ismiyle özdeşleşen enfes çiçekleriyle ve telefondaki sıcacık sesiyle aramızdaydı.

Sayın yazarım Yağmur Zamanı selam ve sevgileriyle yanımızdaydı.

Sayın yazarım Pirmete selam ve sevgilerini yolladı.

Sayın yazarım Ata Kemal Şahin arayarak yüreğinin bizimle olduğunu, 5-6 Nisan’da ülkemizde olacağını ve bu tarihte katılabilecek arkadaşlarla bir araya gelip bir kahve molası verebileceğini söyledi. :) Bizlerle olabilecek arkadaşları benimle irtibata geçerek Bomonti Çay Bahçesine bekleriz. Az önce Sayın yazarım Cansın Erol’la telefonlaştık, buluşmadan çok memnun kaldığını, tadının damağında kaldığını söyleyince konudan bahsettim ve listeye şimdiden onun ismini ekledim.

Sayın yazarım Murat Kocaadam sağlık sorunu nedeniyle aramıza katılamadı. Selam ve sevgileriyle yanımızdaydı. Kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Sayın yazarım Meral Yağcıoğlu ve babası Sayın Kuloğlu Ömer, tüm katılan arkadaşlara ‘Baba Kız Karaladık’ isimli imzalı şiir kitabı hediye ettiler. Mert bu konuda biraz sitemli, ona kitap verilmemiş. :) Benden söylemesi. Elçiye zeval olmazmış.

Dönüş yolculuğumuz otobüs yolculuklarını aratmayacak özellikteydi. Sayın yazarım Ruksan İldan, Sayın yazarım Sema Çürük, Sayın yazarım Murat Hacıoğlu, Sayın yazarım Mert Kahraman + ben… hepimiz Sayın yazarım Ahmet Balcı’nın otomobilindeydik. Çiçekler Sayın yazarım Murat Hacıoğlu elindeydi ve bir an kendimi bir araba dolusu insanla kız istemeye gidiyoruz zannettim.

O çiçekler biraz suçlu. Herkes arabadan indikten sonra çiçekleri yanımıza koltuğa bıraktım ama koltuğu ıslatmış. Ahmet Abi, suçumuz affola… Ve dönüş yolculuğu için teşekkür ediyorum.

28 Mart Pazar gününe imzasını atan tüm katılımcılara, gerek telefonla gerekse yorumlarla selam ve sevgilerini ileten tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

:) İyi ki varsınız.

PIRLANTA
Ufalandı darbelerle
Elmas madenim
Tek taş ustası arıyor
Sol yanım

NERDESİN
Geçmiyor sensiz ne gündüz ne gece
Yokluğun çözümsüz çok zor bilmece
Adın ki dilimden düşmeyen tek hece
Beni benden alan sevdam, nerdesin

(Kaynak:‘Baba Kız Karaladık)

DipNot: Çok özen göstermeme rağmen hatırlayamadığım isimler varsa lütfen affola...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..