Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '08

 
Kategori
Eğitim
 

Darüşşafakalı olmaya hazır mısınız?

Darüşşafakalı olmaya hazır mısınız?
 

Darüşşafaka Cemiyeti 145 yıldır babası hayatta olmayan, maddi olanakları yetersiz, ilköğretim üçüncü sınıfta okuyan başarılı öğrencilere üniversiteye kadar eğitim eşitliği sunuyor.

Hedefi, Aydınlık bir gelecek olan Darüşşafaka Eğitim Kurumları;

    *30 öğrencilik dersliği, *11 adet fen laboratuarı, *4 adet bilgisayar laboratuarı, *Açık-kapalı basketbol ve voleybol sahaları, futbol sahası, atletizm pisti, aletli jimnastik ve kondüsyon salonu, *2500 kişilik kongre, konser ve gösteri salonu, *1150 kişilik anfiteatr, 15 dakikada 1200 kişilik hizmet sunabilen çağdaş yemekhanesi, *Öğrencilerin tüm ihtiyaçları ve konforları dikkate alınarak düzenlenmiş yatakhane binaları, *Ppsikolojik danışman ve rehberlik hizmeti, *Okul reviri, Gitar, saz, piyano, nefesli çalgılar, çok sesli müzik, folklor, modern dans, bale, tenis, yüzme, eskrim, step, jimnastik, heykel, resim, vitray, maket, satranç, fotoğrafçılık, sinema, tiyatro, mizah, edebiyat, bilgisayar, fen ve teknoloji, çevre etkinliklerinin sunulduğu kulüpler ve lokaller, *Üniversite sınavına hazırlık için dershanelerde eğitim,

Gibi olanakları da ücretsiz karşılar. Bu olanaklar yardımsever vatandaşların bağışları ile gerçekleştirilir.

Her yıl Haziran ayında gerçekleşen öğrenci başarı sınavı, önceden basın ve Milli Eğitim Müdürlükleri vasıtası ile okullara ve kamuoyuna duyurulur.

2008–2009 Eğitim yılı için alınacak öğrencilerin sınav kayıtları başladı. 01 Haziran 2008 tarihinde gerçekleşecek. Sınavda başarılı olacak öğrencilere ayrıcalıklı Kolej eğitiminin kapıları açılacak.

Başvuru için gerekenleri aşağıda yazdım yakınlarınıza duyurmanızı rica ediyorum.

Adayda Aranan Koşullar:

· Babasının ölmüş olması.

· Ailesinin maddi durumunun öğrenimini sürdürmesine yeterli olmaması.

· 1998 ya da daha sonra ki tarihte doğmuş olması. (Yaş düzeltilmesi geçersizdir.)

· 2007-2008 öğretim yılında 3. sınıf öğrencisi olması ve herhangi bir nedenle sınıf tekrar etmemiş olması.

· Sağlık ve diğer yönlerden, yatılı okula kabulüne sakınca bulunmaması.

Aday Kaydı için gerekli belgeler:

    Adayın okumakta olduğu ilköğretim okulu müdürlüğünden alınacak ve 3. sınıf öğrencisi olduğunu kanıtlayan imzalı ve mühürlü belge. (Okul karnesi kabul edilmez.)Nüfus cüzdanı fotokopisi.Vukuatlı AİLE NÜFUS KAYIT ÖRNEĞİ. (Suret, fotokopi, ölüm tutanağı kabul edilmez.)Yatılı okula kabulüne engel olmadığına ilişkin hükümet doktorluğu veya sağlık ocağından alınacak rapor. (Kazanan adaylar ayrıca okulumuzdaki sağlık kontrolünden geçecektir.)Adayın 4 adet yeni çekilmiş vesikalık fotoğrafı.Başvuru formu.

Gelecek çocuklarımızın aldığı eğitimle şekillenecek. Haydi, eğitim olanağı olmayan çocuklarımızın geleceklerine katkıda bulunalım.

İletişim: 0212- 286 22 00 (dâhili 131)

Web: http://www.darussafaka.k12.tr/

 
Toplam blog
: 76
: 1458
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1976 yılında Iğdır'ın Tuzluca ilçesinde doğmuşum... 8 yaşımda göç ettiğim bu ile bir daha hiç git..