Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '10

 
Kategori
Kitap
 

Darwin amca biz hiç değişmedik

Darwin amca biz hiç değişmedik
 

www.evrimicokertensiteler.com


Bugün sizlerle çocuklarınıza hediye edebileceğiniz, çok güzel bir eseri paylaşmak istiyorum. Ben de kendi yeğenime doğum günü için hediye ettim. Çok beğendi içindeki renkli resimlerle olan anlatımları özellikle çok hoşuna gitti. Ayrıca kitabın ismini google a yazarak, çıkan ekrandan pdf dosyasını ücretsiz olarak bilgisayarlarına indirip, o şekliyle de okuyabilirler. Gerçekten çok güzel bir eser. Şiddetle çocuklarınız için tavsiye ediyorum. Ayrıca buradan çocuklara ithafen birkaç cümle yazmak istiyorum.

Sevgili çocuklar, bu kitapta fosillerin bize anlatacağı gibi, canlılar günümüzde nasıl mükemmel özelliklere sahiplerse, yüz milyonlarca yıl önce de aynı kusursuzluğa sahiptiler. Hiçbir zaman yeryüzünde evrimcilerin iddia ettikleri gibi ilkel canlılar yaşamadı. Allah canlıları bir anda, bugünkü özelliklerine sahip olarak, eksiksiz bir şekilde yarattı. İşte bu gerçeği bu kitapta bulacaksınız...
 
Toplam blog
: 164
: 3066
Kayıt tarihi
: 01.11.09
 
 

Özel bir şirkette dış ticaret yetkilisiyim. İnternet üzerinden toplamış olduğum bilgileri, başkal..