Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '10

 
Kategori
İnançlar
 

Darwin uyarıyor: Şşşş, boşa yaygara yapmayın!

Darwin uyarıyor: Şşşş, boşa yaygara yapmayın!
 

Darwin Darwinistler'i uyarıyor: Şşşşş... Boşa yaygara yapmayın arkadaşlar. Benim gibi itiraf edin ve bilime kaybettirdiğiniz yıllar ve yüzyıllardır insanlığa verdiğiniz zarar için özür dileyin.

Bakın ben yıllar önce ara-geçiş formlarına ait fosiller bulunmadığı takdirde teorimin çökeceğini söylemiştim. Aradan geçen 150 küsur yıl boyunca sizler tek bir ara-geçiş formu ortaya çıkaramadınız. Ama yaratılışı kanıtlayan 300 milyon fosil var. Oysa evrimin gerçekleştiğini söyleyebilmemiz için 300 milyondan kat kat fazla fosil olmalıydı. Hadi arkadaşlar siz de benim gibi itiraf edin artık:

"Eğer gerçekten türler öbür türlerden yavaş gelişmelerle türemişse, neden sayısız ara geçiş formuna rastlamıyoruz? Neden bütün doğa bir karmaşa halinde değil de, tam olarak tanımlanmış ve yerli yerinde? Sayısız ara geçiş formu olmalı, fakat niçin yeryüzünün sayılamayacak kadar çok katmanında gömülü olarak bulamıyoruz... Niçin her jeolojik yapı ve her tabaka böyle bağlantılarla dolu değil? Jeoloji iyi derecelendirilmiş bir süreç ortaya çıkarmamaktadır ve belki de bu, benim teorime karşı ileri sürülecek en büyük itiraz olacaktır." (Charles Darwin, The Origin of Species, s.172-280)

 
Toplam blog
: 727
: 972
Kayıt tarihi
: 09.02.10
 
 

Ekonomi okudum. 5 yıldır haber siteleri, portal ve dergilerde yayınlanan yazılarımı ve inandıklar..