Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Spor
 

Daum Gitti mi Kaldı mı?

Daum Gitti mi Kaldı mı?
 

Fenerbahçelilerin Kanayan Yarası Daum! Gitti mi Kaldı mı?

Benim kafam karıştı. Galiba birçoklarının da öyle… Karışmayacak gibi de değil zaten. Fakat bundan zararı kim görüyor?

Geçen gün yemekhanede fanatik Fenerbahçeli arkadaşıma biraz da şaka yollu “ne olacak bu Daum, gidecek mi kalacak mı?” diye sormuş bulundum… Hay dilimi eşek arısı soksun dedirtti. O ne surat öyle… Sanki İsrail, arkadaşın tabldotuna el koymuş, içinde silah araması yapıyor!

Ne bileyim ben. Meğer Fenerbahçelilerin kanayan yarasıymış. Şimdi abidik/gubidik internet yorumcuları (yazıları okuyup anlamadan yorum yazar kendileri) gelip çemkirirler, baştan söyleyeyim: Daum’un gidip gitmemesi beni ilgilendirmiyor, lakin mesele sakız kıvamına gelmiş, artık gına gelmiş. Herkes bıkmış. Benim yaptığım da durum tespitinden ibarettir. Kapat parantez.

Bir mesele bu kadar mı sündürülür. Bu kadar mı bıktırıcı kıvama getirilir. Bunun adına ister idareci zaafı deyin, ister yönetim zaafı deyin, ister Alman inadı deyin, ister mecburiyet deyin ama gelinen nokta ülkemiz açısından acı verici ve düşündürücüdür.

Bunu Fenerbahçe özelinde söylemiyorum. Galatasaray ve Beşiktaş da aynı durumlara düşmüştü daha evvelki dönemlerde. Problem Daum, Skibbe, Del Bosque filan değil… Problem biziz. Bizde… Kafamızda…

“Türk gibi” deyimini kullanmayı sevmem. Genelde aşağılamak maksadıyla söylenir (özellikle Almanya’da). Ancak durum tam da bu deyime uygun düşüyor…

Türk gibi, yani duygusal davranıyoruz…

Problemin ana eksenlerinden bir tanesi bu. Heyecanlıyız. Coşkuluyuz. Sabırsızız. Bütün bunlarla birlikte duygusallığımız ön planda kalıyor…

Bir işe karar verirken hemencecik duygularımızla hareket ediyoruz ve belki de tahammül edemeyeceğimiz anlaşmalara imza atıyoruz…

Daum-Fenerbahçe evliliği kurulurken 3 yıllık sözleşmeye itirazlar gelmişti. Ancak cümle itirazları susturan bir slogan vardı: “3 yıl şampiyonluk sözü”. Siz buna ister Aziz başkanın itirazları susturma gücü deyin, ister ağza bir parmak bal çalma deyin…

Akşam yediğin hurmalar sabah karnını tırmalar…

Son tahlilde Daum gitti mi, kaldı mı, gider mi, kalır mı bilmiyorum ama bizden çok şey götürdüğü kesin. Giden gitsin kalan sağlar bizimdir mi diyelim… Allah Fenerbahçeli kardeşlerime sabır versin :)

Sevgi ve muhabbetle kalınız..

Murat HACIOĞLU

W E B B E N

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..