Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
Özel Günler
 

Davetiyeler bile değişti

Davetiyeler bile değişti
 

cd davetiye


Malum yaz ayı yaklaşıyor. Yaz ayı demek evlilik ayı demek. İlkbahardan başlayarak sonbahara kadar süren bu sezonda o düğün senin bu düğün benim birbir dostlarımızın dünya evine girdiklerini görürüz.

Bu sene sezonu açan ilk dostlarımdan gelen düğün davetiyesi ise beni biraz şaşırttı. Artık düğün davetiyeleri bile dijitalleşmiş meğerse de ben yeni öğreniyorum.

İlk tanışmadan evliliğe kadar gelen bir süreci fotoğraf mektuplar kısa videolardan oluşan harika bir kısa film şekline getirip en sonunda da güzel bir mesaj vererek bitirmişler.

Üzerine hoş bir cd baskı yaptıkları cd yi yine hoş bir cd kartonetine koyup teknolojik nostaljik bir karışım ortaya çıkarmışlar. Bence gayet de hoş olmuş. Meraklanıp biraz araştırdığımda cd davetiye olayının oldukça popüler olduğunu ve çok değişik şekiller ve seçenekler hazırlanabildiğini farkettim.

Bakalım bu sene kaç tane cd şeklinde alıp arşive kaldıracağız. :)

 
Toplam blog
: 4
: 299
Kayıt tarihi
: 25.02.13
 
 

1981 Ankara doğumluyum. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültsi RTS bölümü mezunuyum. En büyük il..