Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Davetiyeler

Davetiyeler
 

salih arıkan


Yaz geldi e Mübarek Ramazan ayıda bitmek üzere elimize düğün davetiyeleri ulaşmaya başladı. Bir arkadaşım bana sana nasıl bir düğün davetiyesi göndereyim demişti. bende e-posta olarak demiştim. Sağolsun bana karttaki bilgileri e-posta olarak attı. Birde okutacak kişi aramamış oldum.Geçenlerde bir siyasi parti  yöneticileri ziyaretimize geldiler. Bize bir sürü kitapcık ve buroşür getirmişler. Bende bu kitaplar ve buroşürleri e-kitap olarak gönderselerdi kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan okuyabilirdik dedim. Bazen Watsapdan bir sürü görsel içerikli mesaj alıyorum. Halbuki o resimlere resim içeriğini belirtir notlar yazmış olsalar bende sizin mesajınızı anlamış olacağım. Yani bana ulaşamamış oldunuz. Hiç önemli değil diyorsanız o zaman o resimli mesajı bana göndermenizi nasıl izah edebiliriz. Fatura gelir başkasına okuturuz halbuki o faturayı bana elektironik ortamdada gönderebilirsin . Ben o faturayı birine okutabilirim ancak başkasına ihtiyaç duymadanda bu çözülebilir. Yıllardır ilaç kutularında kabartma yazıyla bilgilendirmeler olmalı dedik. Yeni yeni sesli ilaç kutuları ve kabartma ilaç kutuları yaygınlaşmaya başladı. Eskiden birine gazete okutmak ister ancak gazetenin kokusunu içine çekerdik. şimdi ekran okuycu programlarla okuyor olmak güzel. soru görüş ve önerileriniz için.  slh.arikan@gmail.com

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..