Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Davos'ta ki diplomasi eleştirimi anlamayanlara..

Davos'ta ki diplomasi eleştirimi anlamayanlara..
 

Bu katliam affedilemez!


Gazze'de ki katliam, İsrail'in masum insanlara yaptığı saldırı tarihe insanlık ayıbı olarak geçecektir. Daha önce ki yazılarımda da yazdığım gibi ; İsrail ABD'nin Ortadoğu'da ki maşasıdır.
Bu sözleri söyleyen benim.

Bu konu ile ilgili "İsrail'i protesto eden gruptan korktum." başlıklı yazıyı yazan benim. Yukarıda ki cümleler ve daha fazlası bu bloğumda var. Ama biz Millet olarak, görmek istediğimizi görür, duymak istediğimizi duyar, anlamak istediğimizi anlarız. Bu yazıyı okuyan 196 kişi. Başbakan'ı eleştirdim 13 bin küsûr...


Bakınız Sayın hakaret edenler; Shimon Peres , çok tecrübeli bir siyasetçi. Resmen tahrik etti. Çizmeyi aştı. Moderatör gibi el temasında bulundu. Bunları yaparken bilinçli yaptı. Rüzgâr ekti fırtına biçti görünürde. Recep Tayip Erdoğan’da her zamanki öfke nöbetini kontrol edemeyip bu tuzağa düştü.


Kendisine az süre tanınmasına gösterdiği tepki, bu camiada olan insanların bilinen bir gerçeği. Konunun dışında her şeyi konuşur ama asla konuya gelemezler. Dün gece ki toplantıda sakin, tutarlı , kelimelerin altını çizerek, beden dilini kullanarak öyle mesajlar verebilir, öylesine salonu etki altına alırdı ki İsrail Dünya basınının gözleri önünde rezil olurdu. Başbakan olayı kişiselleştirdi. O denli ezik bir toplum haline getirildik ki İsrail gibi küçücük bir ülke’ye sert çıkış yapıldı diye yer yerinden oynadı.


Beni eleştirenler’e saygı duyuyorum. Ancak yazımın ve e-günlüğümün tamamında Vatan sevgisi ve Atatürk İlke ve İnkilâplarına bağlılığım , dünya görüşüm, açıkça ortadadır.


Sayın savunucular, İsrail’de ki Büyükelçi’yi neden geri çağırmadık ? Bosna’da insanlar doğranırken yardım amaçlı toplanan paraların hesabı verildi mi? Hesap veremeyenlerden biri en üst makamda, diğeri özel afla serbest bırakıldı.


Bende sizler gibi izlerken sinirlendim. Sonuçta orada oturan Türkiye’nin Başbakanı. Peres her ne kadar haklı olursa olsun, sivil ve masum halkı katletmesi affedilemez. Moderatör’ün çirkin davranışları, kısaca toplantının bütününe baktığımda on kere koltuğa oturup kalktım. Hep bekledim Başbakan şimdi ders verecek. (benim anladığım anlamda) Ne zaman ki “Sen” ifadeleriyle, tartmadan konuşmaya başladı “Eyvah” dedim. Dik durmanın yolu, bu yüzyılda bu değil. Akıl oyunlarının oynandığı, psikolojik savaş taktikleri geliştirilen bir Dünya’da kabadayılık yapmayı ben “dik durduk” olarak algılamıyorum. Vatanseverlikle, Recep Tayip Erdoğan severlik birbirinden farklı şeyler. Ben tarafsızım ki İsrail’i eleştiriyorum. Yıllardır “Tam bağımsız Türkiye” olamamaktan, bizi yönetenlerin yurt dışında el pençe divan durmasından utanç duyuyorum.


AB ‘ye girmek için bu hükümet değil mi bunca taviz veren? Sen benim iç işlerime karışamazsın diye yumruk masaya vuruldu mu bu güne kadar? Bebek katilini ne için kim için halâ besliyoruz? Askerimizin başına çuval bu hükümet döneminde geçirilmedi mi? Her taraftan baskı ve işgal altında değil miyiz? Ülke satılmadı mı? Kapitülasyonlar geri gelmedi mi? Siz hangi dik duruştan bahsediyorsunuz. Dik duracak hal kaldı mı?

Şimon Peres’e tavır koymuş… Efendim ezilip büzülmemiş.. Doğru bizimle hiç alakası olmayan bir konuda kafa tuttu… Masumların sesi oldu.


Bakın , tekrar söylüyorum; masum insanların sesi olduğumuzu ispatın yolu, İsrail’e yaptırım uygulamaktır. ABD’de Yahudi Lobisi ile kanka olunduğu, yiyilip içildiği dönemlerde de İsrail Filistin’e saldırıyordu. Şu an Hamas terör örgütü’nün kurbanı Gazze halkı. Bir çoğu da Hamas’a destek veriyor. Yani aynen bizim Doğu’da yaşadıklarımıza benzer şeyler yaşanıyor. Bize –nokta vuruş yap- , -sivil halka zarar verme- diyenler İsrail’e neden demiyorlar? Bizim kayıplarımızın yanında Gazze’de ölenler bir avuç kalıyor. Sürekli lojistik destek sağlanıyor PKK’ya. Tıpkı Hamas’a sağlandığı gibi.


Lütfen sağduyulu olalım. Lütfen takım tutar gibi parti tutmayalım. İnsanları bir çıkış yaptı diye Ulusal kahraman ilan etmeyelim. Olayları bir bütün içerisinde değerlendirip öyle karar verelim.


Saygılarımla.

Nur Zeynep Çelik.

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..