Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Davutpaşa Kışlası'ndan üçlemeler [1976/2]

Davutpaşa Kışlası'ndan üçlemeler [1976/2]
 

ŞU ZAMANA BAK

Şu zamana bak

Nasılda ağır ve sessizce

Sızıp gider ellerinde gecenin

Ne zalimin zulmü biter

Ne de sevgilinin nazı.

Eh aşık yüreği bu

Kanarsa bir kez

Hıçkırıklara sarılır gözünde yaş

Sana acır görünseler de

Ağlarsa gönül ağlar

Ötesi yine boş…………………….

ESMERİM

Seni anımsadım bütün gün boyu

ve geceler

Uykularım bile dalgın artık

Yalnız siyah gözlerin var gözümde

Nakş oluyorsun beynime gün geçtikçe

yavaş yavaş

Bakıp da doyamadığım, kıyamadığım

Ellerimi uzatamadığım

Karam, esmerim

Bana yasak olan bir şeye kapılıyorum ben,

Seni s e v i y o r u m…………………………

O SENSİN

Mektup dedim, ismin dedim

İşte onu da getirdim

Kara gözlüm, esmer güzel yarim

Canımdan da…..Sevdiğim

Sana kıyamam

Her zaman her saniye yanımdasın

Gönül vermişim bir kere

Sana kızsam darılsam da

Sen benim biricik s e v g i l i m s in.

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..