Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Davutpaşa kışlasından üçlemeler [1976/5]

Davutpaşa kışlasından üçlemeler [1976/5]
 

KOLLARINDA ÖLMEK [M]


Başım dönüyor,

Sımsıcak duygularım var çözemediğim

Hülyalar kuruyorum bazen

Ağladığım, güldüğüm ve sonuncusu

Gelsen diyorum yürekten.

Seni getiriyorum yanıma ama,

Sadece ağlıyorum.

Koymak istiyorum başımı dizlerine

Hiç kalkmayacak gibi koymak.

Yok, hayır!

Sana bir şey söylemeliyim

Yalnız bir şarkı ikimizin olan

Kimse duymasın bizi görmesin

Hülyalarımıza ağ örecek bir örümcek bile giremesin

Yalnızca sen duy, işit

Sana bir buse vermek istiyorum

Ölünceye dek unutamayacağın

Ve kollarında ölmek istiyorum

Korkmadan…

İKİ YAPRAK


Yazık, aşkımız hayal olacak

Hatırladıkça gözlerim dolacak

Bilinmez ki sonumuz ne olacak?

Gel sevgilim gel

Yoksa iki yaprak solacak.


Sana açılan geniş bir kucak

Gel, bak seni nasıl saracak

Gelmezsen kalbim kırılacak

Gel sevgilim gel

Yoksa iki yaprak solacak.

KUMAR


Ararlar seni bulamazlar köşe bucak

Ben bilirim kahvehanedir mekanın

Kumar elde, sözler ağır, sinirler gergin

Umurunda mı dünya çoluk, çocuk.


Bataklığa saplanıyorsun her geçen gün

Kaç bu cehennemden haydi durma

Hayat en büyük kumardır zaten

Sen önce, bu kumarı oyna.

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..