Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Magazin
 

Dayak yemiş ünlüler!

Dayak yemiş ünlüler!
 

Hani deriz ki kadının mesleği olsun, ekonomik özgürlüğü olsun, kendi ayakları üstünde olsun…

Sonra kadınlarımız modern, çağdaş medeni yasaların öngördüğü muameleye layık bir yaşam sürsün…

Yahu bu dayak haberini okuyunca, absürt hale düştüm, şaştım kaldım!

Bu kadınlarımız toplumun önüne çok sık çıkıyorlar, olumlu veya olumsuz model oluyorlar ama yaşadıkları tam anlamıyla rezalettir…

Arkadaş! Bu ünlü kadınlarımız resmen dayak yemişler…

Kim mi?

Kimler yok ki! Hadi en yenisinden saymaya başlayalım mı?

Ece Erken,

Tuğba Özerk,

Zeynep Tokuş,

Deniz Akaya,

Arzu Yanardağ,

Pınar Dilşeker,

Tuğba Özay,

Asena,

Demet Akalın,

Perihan Savaş,

Magazin kategorisinde yazmama rağmen artık bu kez uğranılan şiddetin magazinsel boyutuna girmiyorum. Çünkü Bu kadınlarımıza saygısızlık olur diye düşünüyorum. Yok şunun kulağa patlamış, yok bunun burnu kırılmış, yok onun kafası yarılmış demiyorum. Bu arada bu kadınlarımızı da kınıyorum.

Niye mi?

Yahu bu kabul edilemez, insanlık dışı davranışı ya yok sayıyor, ya idare ediyor, ya affediyor… Hani sıradan bir kadın için hayat şartları gereği öyle davranıyor diyebilirim ama yukarıda saydığım isimlere tabiri caizse hiçbir kulp bulamıyorum. Yani yuh diyorum!

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/13 Ağustos 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..