Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Dayakçı imam!

Dayakçı imam!
 

İmamlar, Diyanet İşleri Başkanlığı bünyesinde görev yapan Devlet Memurları…

Yıllardan beri olduğu gibi bu meslek gurunda da adından söz ettirmek isteyen kişiler her zaman olmuştur ve oluyor da…

Ülkemizde de yıllardan beri İmamlarla ilgili bir haber olduğunda hep ilgi çeker ve genelde de manşetten duyurulur!

Bilindiği üzere son zamanlarda imamlar yine gündemde!

Ülkemizde CHP ve onun aday göstereceği emekli imamlar(!) başı türbanlı ve çarşaflı yakınları ile ülke gündemini epey meşgul ediyorlar!

Öte yandan kendilerine bilmem ne imamları adını veren El Kaide Terör örgütü militanlar, Hindistan’da estirdikleri terör olayları yüzünden yüzün üzerinde insan ölüyor, yüzlercesi de yaralanıyor…

Bu durum insanın aklına, halkın önünde namaz kıldıran bu kişilerin, önde durma alışkanlığı olarak, hep gündemde kalma gibi bir sorunlarının mı olduğunu getiriyor.

Bu günlerde moda olsa gerek imamların gündeme gelmeleri! Bir imam meselesi de Almanya’da gündeme gelmiş. Ancak çok farklı bir nedenle!

Sözde dini öğretecek(!) bu İmam efendi, veremediği eğitimin acısını, sopa ile çıkartmak istiyormuş!

Eğer sen eğitimci değilsen, eğitim vermeyi bilmiyorsan, o küçücük çocukların, nasıl eğitim alacakları konusunda bir eğitim almadıysan, seni o çocuklara eğitim vermek için çalıştıran turumun vay haline!

Gelin bu Almanya konusuna birlikte bir bakalım:

Almanya’da Kuran kursunda öğrencilerine sopayla dayak atan imam yeni bir tartışma başlatmış.

Almanya'da El-Umma Camisi'nde Kuran dersi veren imamın, öğrencilerini sopayla dövmesi "dayakçı imama kim göz yumdu" tartışmasını gündeme getirmiş.

33 yaşındaki Muhammed A adlı imamın yaşları 8 ile 10 arasında değişen çocukları, 70 cm uzunluğunda bir sopayla dövdüğü ortaya çıkmış.

Bakın vicdansız İmama! İmam dayak atmadan önce çocuklardan parmaklarını birleştirmesini isteyerek, çocukların daha fazla acı çekmesini sağlıyormuş!

Bizde bir laf vardır ya “Hem Kel Hem de Fodul” diye aynen öyle…

Bu dayak olayının aslı neye dayanıyor? Verilen din dersini çocukların algılayamamalarına!

Ben bu sopa olayını bir yerlerden hatırlıyorum… Zamanı evvelde, aynı akıbete uğramasam da, yanımda bulunan arkadaşlarımın bir kısmı uğramıştı!

Neden; ailelerin dinimizi öğrenmek için çocuklarını, sözde o kursa göndermesi! Faydalı mı? Sanmıyorum!

Bir Reklam Filminde Cem Yılmaz’ın söylediği gibi “Eğitim şart”. Tabi bu eğitim, eğitim vermek için de şart…

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..