Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Dayan

Dayan
 

memleketimin dağı


DAĞLARIMI GERİ ALACAĞIM

bir dağdı sevdalandığım
memleketimin dağı
zirvesinde soluklandığım
kekik sümbül kokulu bir dağ
eteklerine yaslanıp uyuduğum
masalsı düşlere daldığım
büyülü bir dağdı
kaf dağı yanında tepe gibi kalırdı
...

türküler çığırırdım karanlığında
yanık türküler
yanardım tutuşurdum
gözelerinden su içer
derelerinde çimerdim
sevdalarımı anlatır
derdimi toprağına gömerdim
memleketimin dağlarını severdim
eşkıya sarmadan önce
ölümler çiçek açmadan önce
bir dağdı sevdalandığım
kana bulanmadan önce
seni eşkıyaya bırakmayacağım
kınalı dağım
ben hala sağım
senin derdine de ortağım
yemin ediyorum
memleketimin dağlarını
eşkıyadan geri alacağım
dayan mehmedim dayan
yanında olacağım .....
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..