Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Dayanamam asla

Dayanamam asla
 

DAYANAMAM ASLA


Biliyorum, gönlün bende,

Seviyorum seni ben de,

Ya edersen beni bende?

Dayanamam asla buna!

 

Başkasına sakın bakma,

Yüreğimden ele akma,

Bu aşkımı nara yakma,

Dayanamam asla buna!

 

Benim kalbim aynada sır,

Bu aşk sürer birkaç asır,

Aldatıp da saklama sır,

Dayanamam asla buna!

 

Hor görürsen benliğimi,

Saklar isen bildiğimi,

Sömürürsen iliğimi,

Dayanamam asla buna!

 

Harika’da yürek sıcak,

Sanki camdan kırılacak,

Acı sözle tütmez ocak,

Dayanamam asla buna!

 

          HARİKA UFUK

 

 

NOT:

Bende: Köle

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..