Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Dayanamazdım sensiz hallerime

Dayanamazdım sensiz hallerime
 

dayanamazdım sensiz hallerime,,,



Sen uzakta
alevleri sönmeye yüz tutmuş
bir ateşin başındaydın.
dimdik bir dağ yamacında,
dik bir yaşamın peşinde,
etrafa kıvılcımlar sıçrıyordu
olmaz hayallerde dolaşıyordu düşüncen nefes nefese,
SOLUMA diyordum oradaki havayı,
aldığın her nefes seni yaşlandırıyordu!
Ben dayanamazdım SENİN YALNIZ hallerine

bir kılıç vardı elinde
sanırım savaşırken körleşmiş!
ve bir ÇOCUK yüreğinde, oğlun gibi sarıldığın!
Ben dayanamazdım OĞLUNA HASRET hallerine

şaşkın yürekliler konuşuordu müziğin üstüne,
ellerinde kılıç niyetine kağıttan paralar,
SUS diyordum, eşlik ediyordun!
Ben dayanamazdım bu VURGUN hallerine

müziği bozan sesi DUYMA korkarsın,
daha kötüleri de konuşur
DUYMA diyordum,
UYMA!
susuyordun!
Ben dayanamazdım bu KORKMUŞ hallerine

gidelim diyordum bu yerden
GİDELİM!
lakin, geçidin parolasını bilmiyordum,
kar beyaz soğuklar içindeydi yüreğim,
sensizliğin acılarında kıvranırdım,
kelimelerle biçimlenip,
suskunlukla sonlanmıştım.
sözlerin bittiği yerde, ELLERİMİ TUT diyordum,
tutamıyordun!
Ben dayanamazdım bu YORGUN hallerine

sustum!
verilen son nefes gibi SUSTU yüreğim!
intikamım almak olacaktı senden
sana verdiğim ama alıp götüremediğin ellerimi!

lakin
alamadım!

Ben dayanamazdım SENSİZ hallerime


Copyright 200 AYIŞIĞI®, Inc.

Tüm Hakları Korunmuştur.

 
Toplam blog
: 10
: 819
Kayıt tarihi
: 26.07.08
 
 

Bin dokuz yüzlü yıllarda bir kış günü dünyaya geldim. İlk-orta-lise eğitimimi göçmen kuşlar gibi 9 a..