Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '16

 
Kategori
Alışveriş - Moda
Okunma Sayısı
58
 

Dayanıklı elbise iyi de eskimeyince sorun oluyor

Dayanıklı elbise iyi de eskimeyince sorun oluyor
 

Elbise dayanıklı olmaz; gemi yelkeni mi bu, ya da Yörük çadırı. Elbette iki günde yırtılmaz ama eskimesin, yırtılmasın yıllarca giyelim olmaz yani.

Dayanıklılık elbiseye uyan bir özellik değil. Ama satın aldığımız elbiselerin dayanıklı olması isteniyor. Çift geyik karacadan gömlek almışsın 10 yıl gidiyormuş, döverim lan o karacayı! Dünya para vermişsin kıyıp atamıyorsun da. Biz yeni bir şey giyemeyecek miyiz be!

Üreticiler şunu bilecekler, bir yıl dayanan elbise dayanıklıdır; itiraz edeni bana yollayın. Elbise dayanması için alınmaz ki. Elbise yıllarca giyilmez ki. Parası olmayan fakir fukara için ayrıca üretin. Ama yani biz bir elbiseyi bir yıldan fazla giymek istemiyoruz.

Dayanıklı olsun deyince diğer özelliklerinden çalıyorsun. İnce, zarif, kaliteli, renk ve desen uyumu daha önemli. Güzel olsun üç günde yırtılsın diyeceğim neredeyse. Aslını ararsanız kalite de biraz nane molla. Zira sanki kaliteyi yakalamak için de diğer özelliklerinden çalınıyor.

Üç gün giy kaldır at, kapitalist kazansın, yeter ki güzel görün. Kaliteyi, hele de dayanıklılığı ön plana aldığımız zaman güzel modeller ortaya çıkmıyor. Benim için elbisede önemli olan beni güzel göstermesidir. Amacım örtünme ya da korunma olsaydı çuval giyer battaniye sarınırdım.

Herkesin evi dayanıklı denilen bu elbiselerle dolu. Elbise modadır; hoşumuza gitmiyor ama bu bir gerçek. Dolaplar dolu. Eskimemiş, atamıyorlar. Moda olduğu için yenisini alıyorlar.10 yıl dayanacak diye alsalar nolurki moda her gün değişiyor yine en fazla bir yıl giyiyorlar; ne oldu peki? Güya bilinçli davranıyorlar!

Bırakın bunları siz Kerim Korkut’u dinleyin, moda her gün değişiyor, 10 yıl dayansa da bir yıl giyeceksiniz. Yok kaliteymiş yok dayanıklıymış fazla takmayın, keyfinize bakın!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Dünya kadarda para verseniz, şu zamanda her şeyin kalitesi öyle bozuldu ki dayanıklı elbise yok maalesef;)) Olsa iyi olurdu..Modası da geçmiyor zaten, dön dolaş aynı şeyleri moda diye evirip çevirip giydiriyorlar;)) sevgi ve selamlar..

Selda Çakmak 
 22.09.2016 0:49
Cevap :
Modaya karşısın yani.Üstelik kaliteyi savunuyorsun.Bunlar cesaret işi.Kendine güveniyorsun.Yani farklısın.   26.09.2016 14:10
 

Olur öyle yapalım ya da aksesuar ile havasını değiştirsek.....

Mezopotamya Prensesi 
 21.09.2016 13:24
Cevap :
Yorumunuz için teşekkür ederim efendim.Sağlık ve mutluluk dileklerimle.  21.09.2016 20:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4981
Toplam yorum
: 13125
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 670
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster