Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Dayanmak ölüm yokluğuna

Dayanmak ölüm yokluğuna
 

Siyah gözlerinin gölgesi düştü akşamlarıma,

Zaman akıp giderken tutununca sevdanın eteklerine,

Çaresizce geçerken çığlık çıklığa yaşamın ortasından,

Sende ölmek arzusu bıktırdı beni yaşamaktan,

Ya yanlış saatlerde bekledim seni ya yanlış günde,

Korkularıma sığındım cesaretime ihanet ettim de,

Ondandır ağladıkça üşüyor sustukça yanıyor yüreğim,

Ben bütün hüzünleri yaşadım senden önce,

İpe serdim gençliğimi yaşama meydan okurcasına,

Avare akşamların masum gözlerini öptüm çaresiz,

Tutunacak bir dal ararken yaşama dair,

Ay ışığında yıkadım sevdamı çırılçıplak,

Umudu, ümitlere ekleyerek hasreti tespih yaptım,

Yol boyunca kesik düz çizgilerde aradım seni,

Sabahlar hiç bu kadar ağır gelmemişti gözlerime,

İlk defa isyan ettim güneşin doğuşuna,

Alışmak hasretten zor dayanmak ölüm yokluğuna.

 

 İbrahim Halil SİPAHİ

23,01,2013/Adana

 
Toplam blog
: 100
: 1366
Kayıt tarihi
: 12.08.14
 
 

Adana'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Adana'da Yüksek öğrenimini Konya Selçuk Üniversitesi Eğiti..