Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dayatma Din ve Dayatma Demokrasi istemiyorum!

Yayınlanan bir yazıda okullardaki Din eğitimiyle ilgili olarak, aldığım din eğitiminden çok faydalandığımı belirten bir yorum yazmıştım. Cevap olarak, Demokrasi dersi çalışmam öngörülmüş.

Eskiden başı sonu olmayan konulara fazla girmezdim ama kendi fikirlerini metazori kabul ettirmek isteyenlere karşı artık farklı davranacağım.

Dayatma Din ve Dayatma Demokrasi istemiyorum!

O değil de;

Geçtiğimiz günlerde Sayın Yazarım Ali Açıköz'ün bir yazısını okumuştum. Yorum yazmamıştım. Bugün yorum yazmak üzere aradım ama yazıyı bulamadım.

Yazının içinde yorum yazmayı istediğim paragraf, dayatma demokrasiyle biryere varılamayacağıydı.

Yine aynı sonuca varıyorum,

Dayatma Din ve Dayatma Demokrasi istemiyorum!

O değil de;

Din eğitiminin sokakta verilmek istenildiği ile ilgili haberler okudum.

Dayatma Din ve Dayatma Demokrasi istemiyorum!

Din eğitiminin yeri din kurumları ve okullardır, sokaklar değil.

Din dersi seçmeli ders olup, isteyen herkes faydalanabilmelidir. Dersi almak isteyen ve almak istemeyen hiçkimse konuyla ilgili birbirine din ve demokrasi adı altında maydonoz olmamalıdır.

Dayatma Din ve Dayatma Demokrasi istemiyorum!

O değil de;

Konuyla ilgili çok daha farklı şeyler yazılabilir ama yazmayacağım. Biliyorum ki; ne söylenilirse söylensin, ne yazılırsa yazılsın herkes anlamak istediğini anlayacak. Benim açımdan da okuyucu açısından da durum bu.

Hal böyle olunca da bu konu polemikten öteye geçemez...

O değil de;

Dayatma Din ve Dayatma Demokrasi istemiyorum!

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..