Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '20

 
Kategori
Aile
 

Dayı, seviliyorsun, bil!

Kahvalı hazır mı? Hazır dayı. İyi, haydi bakalım. Haydi dayı. Biliyorsun vaktim az. Biliyorum dayı, birazdan gideceksin. Dönüşü yok. Babam gibi dayı, dedem, hacı dayım, anneannem. Haklısın. Biliyorsun sevildin ve sevgiyle bekliyorlar seni. Bekliyorlar değil mi...

Hazırım hazırım, kendimi hazırladım, gerçekten yeğen hazırım, Cim Bom da şampiyon olsa iyi olacaktı ama, seneye inşallah!

Kahvaltı sonrası ben gidiyorum. Beni yolcu etmeye geliyor musun? Ben, ben ben, ben dayı İzmir'de kalacağım, ben ben ben, sana buradan güle güle diyeceğim ve seni içime gömeceğim; babam içimde, dedem, anneannem, hacı dayım; dayım tüm sevdiklerin, sevenlerin Perşembe'de, son bakış için seni....

Seni içimde o çocuk sevincinle yaşatacağım dayı, yaşayacaksın hep yüreklerde yaşam coşkunla.

İyi o zaman yeğen, hadi, son kez, hani bu dünya adına, öte öncesi sıkı sıkı bir sarılalım....Kahvaltı iyi geldi, sağ ol! Şimdi yavaş yavaş gidebilirim. Gidiyorum, kendinde iyi kal, hep iyide kal, bu dayı sözü, sevgide...Ha, bu arada yaz, yazmaya devam et, benim için de yaz; mesela şey diye yaz ,işte şey, biliyorsun işte, sen anladın, aynen öyle yaz, benim için....

Dayımı gönderdim benden size, hey Perşembe iyi bak dayıma!

Dayımdan sonra oturdum koltuğa. Karam kucağımda. Doğal, ağlıyorum, içim kıvıl kıvıl, farkındayım içimde hazırlık var; babam yerinde duramıyor, eee yıllar sonra kavuşacaklar, dedem, hacı dayım, anneannem; ne yapsak ne yapsak....

Yeğen, karpuz tamam mı, ekmek, peynir, domates, eksik bir şey yok değil mi, o zaman ne duruyoruz, haydi denize!...Topu aldınız değil mi, topsuz olmaz, oynayacağız, boşuna mı geldkik bu dünyaya, eğleneceğiz elbet!

Bu dünyaya, dünyamıza iyi geldin dayı, iyi gelmeye de devam edeceksin; seni seviyoruz.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..