Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '11

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Dayılar: Önce ayının sonra da senin yuvanı yapacaklar.

Dayılar: Önce ayının sonra da senin yuvanı yapacaklar.
 

Resim int. alıntı


Sen de tepeden tırnağa silahlanacak; yuva bozanın yandaşı;

Doğanın bağrını dinamitleyenlere; dinamit olacaksın.

Uyan, uyan Erzurumlu uyan. Düşmanını iyi tanı civan.

“Hele dadaş hoşmusan; dolumusan boşmusan,ayakların yan basiy, yoksa sen sarhoşmusan” Kimler çığırır bu türküyü?

Dağdaşlım; dadaşım, güvenilir yiğidim bir düşün hele “Ayılar neden katil oldular” Duymaz mısın görmez misin? Dayılar doğanın dengesini kundaklarlar. Senin evini başına yıksalar ne yapardın?

Ayılar, şahinler, yılanlar ne kadar yaban varsa terk etsin bu ülkeyi.

Dayı gelsin HES’ler inşaa etsin; zaten zengin daha da zenginleşsin.

Sen yeşiline; yabanına hasret kal; senden sonra gelenler yedi ceddine lanet etsin.

İster misin? Bilirim istemezsin!

Öyle ise namluyu karavana atmamak için hedefe yönlendirmelisin.

Dayıların dinamitlerine karşı savaş açmalısın. Seni, beni, bizi ve evreni katledenler iki ayaklıdırlar.

Doğaya zulmeden sana merhamet etmez.

Gel vaz geç bu sevdadan; ne desem bilemiyorum.

Ava giden avlanır.

Yok olacak envaı güzelliklerin…

Kırmızı benekli alabalıklarını bir düşün Dadaşım!

Türkiye’m sen de dadaşlarla birlikte düşün!

Dayıların elinden kurtulsun; kurdum kuşum ayım, yeşilim.

3 Eylül 2011 Cumartesi

Alev Meisel/İnternetli Köy

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..