Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

17 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Dayılar,teyzeler !

Dayılar,teyzeler !
 

Tarih 15 Kasım 2007 ..Saat sabah dokuz. ben hazırlanmış bekliyorum.

Dr. randevum 16:15 de..Off off zaman geçmiyor ki bir türlü. Erkenden evden çıkış.Alışveriş merkezinde saatlerce yürüyüp ayaklarım şişene kadar vakit geçirmek. Kahve içeyim deyip vazgeçiyorum. Şimdi çarpıntım olur falanda.

Doktorun odasından içeri binbir soruyla girdim. Ama hiçbirini soramadan çıktım. Amacım sağlıklı olmasıydı sadece. Benim yaşadıklarımın hiç önemi kalmamıştı o andan itibaren.

Doktor ultrason aletini karnımın üzerinde gezdiriyor. Soru:" cinsiyeti ??..kız mı düşünüyordunuz."

cevap:hiç farketmez"..

Doktor: "erkek"..! küçük çıkıntıyı da görüyoruz :))

Benden haber bekleyen arkadaşlarıma. "erkek" Junior Ali" diyebildim sadece !

Ondan sonra gel de soracaklarını sor bakalım. "Ense kalınlığı nasıl. Üçlü test yapılacak. Risk varmı" ?..vs..

Onun dışın da sessizliğim hakim. Gülümseme oturmuş dudaklarıma o kadar..

29 kasımda detaylı ultrasona gireceğiz bakalım..

Kısacası haberim var. Dayıları,teyzeleri ..ERKEK!

Tüm anne adayları gibi bende sağlıklı olması dualarıyla size haber veriyorum ..

Sevgilerimle..
 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..