Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

De gidim deeee…

De gidim deeee…
 

Televizyon dizilerindeki bazı sözler kafamıza takılır, çünkü çok güzeldirler, nereye koysan yakışır, nerde söylesen cuk oturur lafın ortasına…

Onlardan biri ve bana bugünlerde takılan laf, “Baba Ocağı” dizisindeki “Halil Efe” karakterinin “De gidim deee…” sözü.

Siz de bu sözün nasıl ve nerelerde kullanıldığını görmek için, eğer izlemiyorsanız “Baba Ocağı” dizisinin bir bölümünü en azından izlemenizi öneririm. Sonra göreceksiniz ki “De gidim deee…” sözüne çok alışmışınız.

Çünkü…

Başbakan ne zaman konuşsa içinizden bir “De gidim deeee.” Lafını çekmek gelecek. Hatta başbakan konuştukça bu sözü birkaç kez söyleyerek keyif çıkartacaksınız.

Hatırlarsanız, geçtiğimiz yıl içinde başbakan bir kampanya başlatmıştı. Bazı gazeteleri “Almayın… Okumayın… Güçlendirmeyin…” demişti de, aksine “Okumayın” dediği gazetelerin satışları çoğalmıştı.

Yine aynısından bir “Çıkış” yaptı ve “Yalan haber yazıyorlar, okumayın, almayın…” dedi…

De gidim deeee…

Acaba diyorum tirajı düşen gazeteler başbakan ile anlaşıp da böyle bir yola mı gidiyorlar?

Hani “Okumayın… Almayın… Para vermeyin…” desin de bizim de satışlarımız artsın filan diye?

Eğer böyleyse başbakanımızın bir gelirinin de nereden geldiğini anlamış olacağız. Hani bu iş “Reklam” faslına girer ve bedava da yapılmaz diye düşündüğümden böyle diyorum, yoksa gelir elde ettiğini bildiğimden filan değil.

Şimdi ister misiniz başbakan bu yazımı okusun da bir koşmasında “Bakın… Yalan… Benim reklam yaptığımı, gelir elde ettiğimi yazıyorlar…” diye feryadı figan etsin!...

De gidim deeee…

Olur mu, olur…

Bir taraftan “Başbakanlık” gibi bir görevi yürütürken, öteki taraftan bir türlü “Belediye Başkanlığı” ceketini üzerinden çıkaramayan Başbakanın, bu seçim döneminde özellikle İstanbul’daki kapışmada ön saflarda göreceğiz anlaşılan. Ne de olsa aynı zamanda kendisini “İstanbul Şehremini” olarak görüyor, Ankara’da olmasına rağmen İstanbul’da resmi olarak ikamet ediyor.

Tabidir ki seçim meydanlardaki konuşmalar da ilginçliği yönünden çok renkli olduğu için, gelin siz bu lafı öğrenin…

De gidim deee…

Gerçi şimdiden anketler başladı…

En son A&G adlı şirketin anketine göre, İstanbul halkı büyük bir farkla “AKP” diyor. Yani “Anket” böyle söylüyor tabi. Eğer bu anketin sonucu sandıktan da çıkarsa…

De gidim deee…

Artık bu millete diyecek bir şey kalmıyor yani…

Seçim sonrasında ya biz diyeceğiz “De gidim deee… “diye, ya da birileri bizim gibi düşünenlere…

De gidim deeee…

38 OCAK 2008

 
Toplam blog
: 146
: 576
Kayıt tarihi
: 17.01.09
 
 

Yazacak belki bir çok şey vardır, ancak sadece "Yazmak en büyük tutkum" desem!... Sonrasında da zate..