Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

De hele

De hele
 

Kimine günün yoğun telaşı,

Kimine yaşam savaşı,

Kimine huzur, mutluluk,

Kimine sıradan bir gün derken,

Çöktü yine akşamın alacası,

Sokak köpekleri kovalamaca oynuyor

Köpeğin de şanslısı, şanssızı var,

Bizim komşunun köpeği kaşarla besleniyor mesela,

Öte yanda,

Her gün aynı saatte çöp karıştırmaya geliyor aynı yüzler,

Gelmedikleri akşam, merak ediyorum neredeler diye,

Kuşlar telaş içindeler gökyüzünde,

Demir atmış gemiler, ışıklanıyor,

Çöktü gecenin karası,

Kimine bitmeyen,

Kimine yetmeyen,

Kimine isyan ettiren ,

Kimine düşünmeye fısat veren kara geceler,

Bende yine dans ediyor bütün heceler,

Gece biterken deniz, güneşi doğuruyor ağrısız sancısız,

Martılar şölende,

Balıkçı telaşta,

Saksağanlar yine dallarda,

Ben güzel bir gün olsun diye geçirirken içimden,

Bir sela sesi duyuluyor yakın camiden,

İşte yine gidiyor biri meçhule,

Bir gün herkesin gideceği yere,

Üstat sırlar ne zaman çözülecek de hele...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..