Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dedeler günü de olmalı!

Bir buçuk yıl önce dede olmuş Milliyet Blog sakini bir arkadaşınız olarak, çok önemli bulduğum bir hususu sizlere açmak ve bu konudaki görüşlerinizi almak istiyorum arkadaşlar!

"Dünya Dedeler Günü olmalı!”

Evet; görüşlerinizi almak istediğim konu bu!

Bunu bana Doktorumuz Murat Hacıoğlu hatırlattı!

“Ahmet Abi, babalar günün nasıl geçti! Arayan soran var mı evlatlardan! Ayakkabın eski görünüyordu! Pantolonun da diz yapmıştı! Ne oldu geldi mi yenileri?”Diye meraktan ama aynı zamanda moralimi bozan bir soru sormuştu!

Yaklaşık dört yıldır çocukların eskilerini giyiyorum! Eskimeye yüz tutmuş pantolonlarını gömleklerini ve aynı zamanda iç çamaşırlarını evde bırakıp gidiyorlar.

Hanımdan para istediğimde soruyor!

“Ne yapacaksın parayı? Sigaran var, karnın tok!”

“Bir gömlek gördüm de mağazada! Eksik geldi param! Hanım, mevsim sonu ya , yüzde yüz indirim var!”

“Ali gömlek bırakmıştı evde!”

“Omuzdan dar gelir bana!”

“Selami'ninki iyi gelir!"

“Zevkim tutmaz hanım!”

“Tutar tutar! Masraf yapmaya yer arıyorsun!”

Kot pantolon istesem Ali'den, kumaş istesem Selami'den geliyor! Bahanem de kalmıyor haliyle!

Durum böyle olunca çocuklardan babalar günü hediyesi de gelmiyor!

Bunu anlattım Hacıoğlu'na!

“Abi sana dedeler günü lazım!Bu konuyu blogdaşlarla paylaş, fikirlerini al! Bakarsın dünya kamuoyu buna ilgi gösterir!”

“Ne kârım olacak dedeler günü olursa?”

“Torununun pantolonunu giyecek halin yok ya, sana yeni pantolon alır icabında!”

Düşündüm kendi kendime de doğru söylüyor!

Geçen gün bakkala gittiğimde beş lira verdim bir sigara istedim! Artık dört buçuk liralık sigara içiyorum! Hanım kemer sıkma programı uyguluyor bana!

“Zehir aynı zehir! Bir de fazladan para verme!”

Bakkal beş yüz kuruşu geri verince onunla bir çikolata vermesini söyledim!

“Kerem'e vereceğim!”

“Abi çikolatalı gofret vereyim! Bizim yeğen de yiyor!”

“Valla mı?”

“Valla Abi! Çıtır çıtır yiyor! Bayılırsın!”

“Ver de bayılalım o zaman!”

Kerem de bayıldı. Koca çikolatalı gofreti yedi! Ben de bayıldım tabi!

Hergün alıyorum şimdi!

Hesabım var tabi ilerisi için!

“Dedeciğim, dedeler günün kutlu olsun!”

“Berhudar ol evladımın evladı! Ne getirdin bana?”

“Sana layık değil ama güzel bir gömlek aldım sana dede! Çift cepli!”

“İyi! Başka?”

“Çikolatalı gofret!”

"Sen ne getirdin tosunum?"

"Dede ben de pantolon getirdim!"

"Aferin! Yanında?"

"Çikolatalı gofret!"

"Sen lan?"

"Dede, ben de ayakkabı aldım sana! Yanında da çikolatalı gofret!"

Ağlamaz mısınız?


 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..